|
|
امروز: دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۴
کد خبر: ۱۸۶۵۹
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۵
جمعه ۲۳ خرداد ماه همایش "انتظار و امید” به مناسب گرامیداشت حماسه سیاسی ۲۴ خرداد ماه در تالار فرشچیان اصفهان به همت حامیان دولت و اصلاح طلبان برگزار شد.
این همایش که با سخنرانی احمد خرم و حضور استاندار و جمعی از مقامات دولتی استان برگزار شد، بدون حاشیه نبود. حاشیه‌هایی که واکنش استاندار را به دنبال داشت.

در این برنامه علاوه بر حامیان دولت و آنهایی که واقعا آمده بودند تا در همایش شرکت کنند عده‌ای اخلال‌گر نیز به صورت پراکنده در سالن نشسته و از ابتدای مراسم با تکبیرهای مداوم و حتی فریاد و هو کشیدن مانع برخی از سخنرانی‌ها از جمله سخنرانی حسین نجار، رییس ستاد روحانی در دوران انتخابات شدند.

 پس از سخنرانی نجار، کلیپی از سخنرانی‌های روحانی، خاتمی و عارف پخش شد که دوباره این گروه اخلال‌گر در سالن با شعار "مرگ بر فتنه گر” نظم سالن را بر هم زدند. در این زمان رسول زرگرپور، استاندار اصفهان به میان این افراد رفت و باب گفت‌و گو را با آنها باز کرد:
استاندار اصفهان گفت: انجام چنین حرکاتی از شما بعید است من شماها را می‌شناسم شما باید تحمل کنید و تحمل نظرات دیگران را هم داشته باشید.

رسول زرگر پور ادامه داد:  با هو کشیدن و یا فریاد زدن نمی‌شود به نتایج قابل قبول رسید شما باید در چنین مراسم‌هایی فقط شنونده باشید اگر شنونده خوبی باشید آن موقع اختلافات بسیار اندک خواهد بود، اما شما امروز اخلال ایجاد کرده‌اید.

وی  خطاب به این افراد گفت: من با گروه‌های تندرو در استان از هر جناحی که می‌خواهند باشند، برخورد می‌کنم. این گروه‌ها هر اسمی بر روی خود می‌خواهند بگذارند فشار،حزب‌الله و… آنها باید از استان خارج شوند تندرو‌ها در استان اصفهان جایی ندارند.

وی اضافه کرد: شما جوانان باید صبر خود را بیشتر کنید چرا با چنین کارهایی موجب اخلال در جلسه می‌شوید با این کارها کار پیش نمی‌رود شما نباید نظرات خود را به دیگران تحمیل کنید.

استاندار اصفهان تصریح کرد: مگر بنده در هفته‌های گذشته برای همایش دلواپسان مجوز صادر نکردم آیا در ان همایش چنین اتفاقاتی رخ داد؟! وقتی چنین جلساتی برگزار می‌شود باید امنیت آن نیز برقرار باشد.

در ادامه برخی از دست‌اندرکاران مراسم به استاندار اعتراض کردند که کند بودن موج تغییرات امروز، استان را بدین جا کشانده که ما نمی‌توانیم جلسه‌ای برای پیروزی رییس جمهور منتخب مردم بگیریم.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین