|
|
امروز: پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۷
کد خبر: ۱۸۶۵۵۶
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۸
مصدومان این حادثه ابتدا برای دریافت خدمات اولیه درمانی به بیمارستان امام حسین(ع) مهران و بعد از آن برای دریافت خدمات تخصصی درمانی به وسیله یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به تهران منتقل شدند.
معاون درمان وزارت بهداشت از مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس زائران ایرانی در حله عراق که برای دریافت خدمات درمانی تخصصی‌تر به بیمارستان سینا تهران منتقل شده‌اند، عیادت کرد.

 قاسم جان بابایی در حاشیه عیادت از مصدومان این حادثه که به همراه سرپرست سازمان اورژانس کشور انجام شد، اظهار کرد: مصدومان این حادثه ابتدا برای دریافت خدمات اولیه درمانی به بیمارستان امام حسین(ع) مهران و بعد از آن برای دریافت خدمات تخصصی درمانی به وسیله یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به تهران منتقل شدند.

وی با اشاره به رضایت این مصدومان از خدمات درمانی انجام شده از نیروهای اورژانس و کادر درمانی بیمارستان امام حسین(ع) مهران گفت: امسال ظرفیت خدمات بهداشتی و درمانی در راهپیمایی اربعین حسینی نسبت به سالهای گذشته، سه برابر افزایش پیدا کرده است و بیش از ۵۰۰ دستگاه آمبولانس،پنج فروند بالگرد اورژانس و دو فروند هواپیما برای انتقال مصدومان و بیماران مراسم راهپیمایی اربعین حسینی در استان‌های مرزی غرب کشور استقرار دارند همچنین علاوه بر تجهیز و افزایش ظرفیت و امکانات بیمارستان امام حسین(ع) مهران، دو بیمارستان صحرایی با امکانات کامل برای وضعیت های بحرانی ایجاد شد.

بنابر اعلام وبدا، معاون درمان وزارت بهداشت به افزایش نیروهای درمانی و تخصصی در مناطق مرزی غرب کشور اشاره کرد و گفت: امسال شش هزار نیروی پزشکی، پرستاری و پیراپزشکی در ایام اربعین حسینی در این مناطق مرزی حضور دارند. حادثه واژگونی اتوبوس زائران ایرانی در حله عراق بخیر گذشت و مصدومان آن خدمات درمانی مناسبی را دریافت کردند که رضایت آنها را به همراه داشت.



منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین