|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۵
کد خبر: ۱۸۶۳۶۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۷
محمود بصیری با حضور در برنامه «من و شما» به تهیه کنندگی هادی قندی و اجرای آرش ظلی پور برای اولین بار در رسانه ملی درباره سال‌های دوری از دنیای بازیگری و حاشیه های پیش آمده سخن گفت.
محمود بصیری با حضور در برنامه تلویزیونی«من و شما» حرف‌های جنجالی مطرح کرد.

 محمود بصیری با حضور در برنامه «من و شما» به تهیه کنندگی هادی قندی و اجرای آرش ظلی پور برای اولین بار در رسانه ملی درباره سال‌های دوری از دنیای بازیگری و حاشیه های پیش آمده سخن گفت.

محمود بصیری با عنوان این موضوع که 52 سال است از فعالیتش می‌گذرد گفت: در تمام این سالها کاری ساخته نشد که بشود به آن افتخار کرد اما من خوشحالم که در تمام پروژه‌هایم با همه توان ایستادم. او با اشاره به دستمزدی که از یکی از نوستالژیک ترین کارهای کارنامه اش یعنی سریال «آرایشگاه زیبا» گرفته گفت: آن زمان به من گفتند ما 10 روز با تو کار داریم نقش یک سیگار فروشی که به خاطر ایفای آن به من ماهی 20 هزار تومان دادند. آن کار با 4 میلیون ساخته شد الان مگر میشود با آن پول کار ساخت؟!



وی درباره عدم حضورش در سینما و تلویزیون در طول چند سال اخیر گفت : در آن 7-8 سال ، کسی سراغ من نمی آمد و اگر هم می آمد و پیشنهاد میداد دیگر زنگ نمیزد و پیگیری نمیکرد. دلیل این اتفاق را هم شما باید از ریاست تلویزیون و وزیر ارشاد بپرسید! ببینید من هیچ وقت برای پول بازی نکردم ، اما شما می‌بینید که خیلی ها هستند که پول میدهند تا بازی کنند اما من به خاطر پول و دستمزد بازی نکردم من فقط دوست دارم نقشم را خوب بازی کنم.

ظلی پور صراحتا پرسید که آیا در این ماجرای بیکاری شما شباهتتان با آقای احمدی نژاد تاثیر داشته که بصیری بیان کرد: آنها گفتند من که نگفتم! اگر شبیه بن لادن بودم تکلیفم چه بود ؟ در این مدت من هیچ جا نه صحبتی کردم نه چیزی گفتم. اما کسانی هستند که اصطلاحاً «چوب زیر دیگ کن» هستند و در روزنامه هایشان چیزهایی نوشتند که به این اتفاق دامن زد. در این ماجرا هم به نظرم یک کلاغ چهل کلاغ صورت گرفت اما خداراشکر میکنم که از هیچ کسی گله مند نبودم و شکایت هم نکردم.

بصیری با ذکر خاطره ای از آن هشت سال گفت: یک دختر خانمی من را در خیابان دید گفت آقای بصیری یک بازیگری هست که نقش اوباما را بازی کرده و اوباما از او تقدیر کرده و گفته اگر کم و کسری داری به تو کمک کنیم اما اینها شما را کنار گذاشتند!

آرش ظلی پور نیز در این بخش به صحبت های این بازیگر اضافه کرد: این اتفاق گویا فقط درباره شما و شباهتتان با آقای احمدی نژاد افتاد چرا که ما حمید لولایی را هم به عنوان بازیگر داریم که شبیه آقای دکتر روحانی است اما دارد کارش را میکند.

بصیری در پایان این گفتگو به صحبت هایش این طور خاتمه داد که هنوز در جنوب تهران زندگی میکند اما هرجایی برود بچه محل همه مردم ایران است چرا که مخاطب او را از تلویزیون خانه اش پیگیری میکند.

گفتنی است «من و شما» جمعه ها ساعت 14 به تهیه کنندگی هادی قندی و اجرای آرش ظلی پور روی آنتن می رود.



منبع: تسنیم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین