|
|
امروز: شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۸
کد خبر: ۱۸۶۳۴
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۵
تمرینات جدی مربی دروازه بان های تیم ملی با احمدی و حقیقی و بی توجهی کروش به داوری نشان می دهد دروازه بان دورگه تیم ملی هیچ شانسی برای قرارگرفتن درچارچوب دروازه تیم ملی مقابل نیجریه ندارد.

با وجود اینکه کمتر از ۴۸ ساعت به اولین بازی تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل باقی مانده، کادر فنی تیم ملی هنوز برای انتخاب دروازه بان اول ایران به جمع بندی نرسیده است. واقعیت در ظاهر پنهانی که در تمرینات تیم ملی کاملا نمایان است. کارلوس کی روش که حساب ویژه ای روی حضور دانیال داوری باز کرده بود، با توجه به عملکرد ضعیف و تا حدودی نا امید کننده اش در تمرینات برای انتخاب مرد شماره یک تیمش تا حدود زیادی دچار مشکل شده و از دن گاسپار خواسته تا تمرینات ویژه تری را برای دو دروازه بان دیگر تیمش در نظر بگیرد!

تصمیماتی که در تمرینات تیم ملی اجرایی شده و شاهد تمرین جدی مربی دروازه بان های تیم ملی با رحمان احمدی و حقیقی هستیم. شکل گیری این اتفاقات این ذهنیت را بوجود آورده که سرمربی تیم ملی از اعتماد به دروازه بان ایرانی فصل گذشته برانشوایگ پشیمان است و برای انتخاب دروازه بان اصلی تیم ملی دچار شک و تردید شده است. مشکلی که حتی بازیکنان تیم ملی نیز به آن اشراف پیدا کرده اند و در جمع های خصوصی شان به آن می پردازند.

منبع:حبرلایو

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین