کد خبر: ۱۸۶۳۰
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۷
این روزها تبلیغات کاپیتان تیم ملی ایران در جام جهانی در خیابان های استان گیلان توجه هر علاقه مند به فوتبالی را به خود جلب می‌کند.

جواد نکونام مجبور شده بعد از عقد قرارداد با شرکت فومن شیمی بیش از ده هزار پیراهن تیم ملی ایران را امضا کند و تحویل این شرکت دهد تا بین علاقه مندان به فوتبال پخش کند.

شاید امضای این تعداد پیراهن آنهم توسط جواد نکونام کمی عجیب به نظر برسد اما جالب است بدانید مبلغی که کاپیتان تیم ملی برای حضور در تبلیغات این شرکت دریافت کرده در نوع خودش می تواند یکی از عجیب ترین اتفاقات این روزهای ورزش ایران تلقی شود. گفته می شود نکونام برای حضور در تبلیغات این شرکت مبلغ ۳۰ میلیارد ریال دریافت کرده تا در این زمینه یکی از دست نیافتی ترین برندهای تبلیغاتی داخلی لقب بگیرد.

البته بندهای زیادی در قرارداد کاپیتان تیم ملی قرار دارد که او را ملزم می کند برند این شرکت را به نوعی تبلیغ کند. ضمنا نکونام بدون باید عکس های خود در جام جهانی را ابتدا در اختیار این شرکت قرار دهد تا از آن بعنوان پوسترهای تبلیغی خود استفاده کند.

با توجه به مبلغ دریافتی به نظر می‌رسد نکونام مشکلی بابت امضای ده هزار پیراهن تیم ملی و در اختیار قرار دادن عکس هایش نداشته باشد.

نکونام بابت این قرارداد هیچ گونه مالیاتی نیز پرداخت نخواهد کرد و به صورت خالص به حساب او واریز خواهد شد.

منبع:خبرلایو

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین