|
|
امروز: جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۵
کد خبر: ۱۸۶۱۹
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۹
اشکان دژآگه بدون یک گرم خنده روی صندلی نشست و به همه سئوال ها پاسخ داد . ستاره ایرانی فولام عقیده دارد اتفاقات خوبی پیش روی ماست …

وقتی قرعه‌کشی جام‌جهانی انجام شد، همه نگاه‌ها به آرژانتین بود اما آن چه از تمرین‌های تیم ملی برمی‌آید، این است که همه تمرکز ایران روی نیجریه است.

فکر نمی‌کنم که ما فقط باید به آرژانتین نگاه کنیم. هر سه حریف ما قوی هستند. ما باید به خودمان نگاه و سعی کنیم که بازی خودمان را انجام دهیم اما در هر حال بازی اول خیلی مهم است و در تورنمنتی مثل جام جهانی اهمیت بازی اول بسیار بالاست.

به چه چیزی درباره تیم ایران در جام جهانی فکر می کنی ؟ چه نتیجه ای در پیش خواهد بود ؟

فکر کنم تیم ملی در جام‌جهانی خیلی خوب بازی می‌کند و امیدوارم دوشنبه بتوانم بازی بسیار خوبی را برابر نیجریه به نمایش بگذاریم.در فوتبال همه چیز می‌تواند اتفاق بیفتد. من تیم ایران را تیمی خیلی خوب می‌دانم و باید بگویم که از وقتی به اردو آمده‌ام همه خوب کار می‌کنند و ما کاملا آماده بازی هستیم. فکر می‌کنم این شانس را داریم که در جام جهانی سورپرایزمان را نشان دهیم.

ایران در این تورنمنت دفاعی بازی می کند. این برای تو خوشایند است ؟

 ما یک تیم هستیم و مهم نیست که من دوست دارم عقب بازی کنم یا جلو. باید با هم حمله و با هم دفاع کنیم. دیدید که در لیگ قهرمانان اروپا رئال مادرید چطور متوجه شد که دفاع کردن چقدر مهم است. برای ما هم اهمیت دارد که با هم دفاع کنیم. من هم سعی می‌کنم که به همراه تیم در این دو بخش مشارکت  کنم.

تجربه تو در بهترین لیگ جهان چگونه به هم تیمی ها منتقل می شود ؟

سعی می‌کنم به دوستانم در تیم ملی کمک کنم. البته بازیکنان باتجربه‌ای داریم که دست به دست هم می‌دهیم که موفق شویم.

آیا در فولام می مانی ؟

از حضور در لیگ برتر انگلیس لذت می‌برم چون این مسئله همیشه آرزوی همیشگی‌ام بوده است. از حضور در فولام خوشحال بودم اما سقوط ما ناراحت کننده بود. یک سال با این تیم قرارداد دارم اما الان فقط به جام جهانی فکر می‌کنم و بعد از آن به آینده فکر می‌کنم. از روزی که ماگات به تیم آمد، برای من خیلی خوب شد. من او را خیلی خوب می‌شناسم و سعی‌ام را کردم. نمی‌دان که سال بعد چه می‌شود. اما جام جهانی جای خوبی است که ببینم چه کار باید بکنم.

ایرانی ها از تو توقع دارند که در یک تیم بزرگ بازی کنی . ایا این اتفاق رخ می دهد؟

برای من هم سخت است در دسته اول بازی کنم . البته حالا فعلا فقط باید به جام جهانی فکر کرد . این فرصت خوبی است برای تغییر . ارزوی خود من هم این است که در یک تیم بزرگ بازی کنم .


منبع:خبرلایو

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین