|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۶
کد خبر: ۱۸۶۱۷۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۸
کی از مورد اعتماد‌ترین افراد دونالد ترامپ، که برای حدود دو دهه بادیگارد ترامپ بوده و او را همه‌جا همراهی می‌کرده است، قرار است سه‌شنبه آتی از سوی کنگره این کشور درباره سفر سال 2013 ترامپ به مسکو مورد پرسش قرار بگیرد.
کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان آمریکا از رئیس محافظان پیشین ترامپ خواست تا با حضور در محل کمیته، به پرسش‌هایی درباره سفر سال ۲۰۱۳ ترامپ به مسکو پاسخ دهد.

 به نقل از واشنگتن پست، یکی از مورد اعتماد‌ترین افراد دونالد ترامپ، که برای حدود دو دهه بادیگارد ترامپ بوده و او را همه‌جا همراهی می‌کرده است، قرار است سه‌شنبه آتی از سوی کنگره این کشور درباره سفر سال 2013 ترامپ به مسکو مورد پرسش قرار بگیرد.

کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان آمریکا از کیث شیلر، بادیگارد پیشین ترامپ خواسته است تا روز سه‌شنبه برای پاسخ‌گویی به پرسش‌هایی در چارچوب تحقیقات جاری درباره دخالت روسیه در انتخابات سال 2016 آمریکا، حضور به هم رساند. بازپرس‌ها قصد دارند تا شیلر را درباره پرونده اتهامی 35 صفحه‌ای که براساس آن روس‌ها اطلاعاتی رسواکننده درباره رفتار شخصی ترامپ حین سفر سال 2013 به مسکو در اختیار دارند، تحت فشار قرار دهند.

این پرونده از سوی یک جاسوس پیشین انگلیسی - که برای یک شرکت طرف قراداد با کارزار انتخاباتی هیلاری کلینتون استخدام شده بود - تهیه شده است و شامل ادعاهایی درباره هماهنگی بین تعدادی از شهروندان روسی و (تیم) کارزار انتخاباتی ترامپ است، آنهم در شرایطی که کرملین تلاش داشت انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را به سود ترامپ سوق دهد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین