|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۳:۵۹
کد خبر: ۱۸۶۱۳۰
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰
آدم ربایان غروب همان روز برای خانواده این پسر بچه پیامکی ارسال کرده و درخواست مبلغ ۴۵۰میلیون ریال در قبال آزادی گروگان خود داشتند. آن ها روز بعد نیز با ارسال پیامکی دیگر دوباره درخواست خود را مطرح کردند و از خانواده پسر ۱۲ساله خواستند در این باره چیزی به پلیس نگویند.
فرمانده انتظامی خراسان رضوی از دستگیری سه عامل ربایش پسر بچه 12 ساله مشهدی خبر داد.

 به نقل از پایگاه خبری پلیس خراسان رضوی قادر کریمی در خصوص این گروگان گیری اظهار کرد:  ظهر روز ۲۹مهرماه سرنشینان یک خودروی پژو سواری پسر بچه ۱۲ساله ای را از منطقه خواجه ربیع ربودند و به سرعت متواری شدند.

وی افزود: آدم ربایان غروب همان روز برای خانواده این پسر بچه پیامکی ارسال کرده و درخواست مبلغ ۴۵۰میلیون ریال در قبال آزادی گروگان خود داشتند. آن ها روز بعد نیز با ارسال پیامکی دیگر دوباره درخواست خود را مطرح کردند و از خانواده پسر ۱۲ساله خواستند در این باره چیزی به پلیس نگویند.

کریمی گفت: با گزارش موضوع به فوریت های پلیسی ۱۱۰کارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی تحقیقات خود را با توجه به اهمیت موضوع آغاز کردند.

وی ادامه داد: بررسی های پلیس با دستورات تخصصی قاضی حسینی ادامه یافت و کارآگاهان به سرنخ هایی دست یافتند که نشان می داد یکی از عاملان ربایش اهل بندرعباس است. کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی بلافاصله با نیابت قضایی به بندرعباس، اعزام و این فرد را دستگیر کردند.

کریمی خاطر نشان کرد: متهم که در برابر ادله و شواهد راهی جز بیان حقیقت نمی‌دید با معرفی دو همدست خود اعتراف کرد که پسر بچه را به یزد انتقال داده و او در آنجا از همدستان خود جدا شده است.

 وی افزود: تحقیقات بعدی پلیس به سرنخ های دیگری رسید که نشان می داد عامل اصلی آدم ربایی و همدستش گروگان خود را به منطقه مسکوتان شهرستان ایرانشهر انتقال داده است.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: بررسی های تخصصی پلیس نشان داد متهم اصلی آدم ربایی که سر و صورت خود را هنگام ربایش پوشانده بوده از آشنایان خانواده گروگان بوده که با آن ها رفت و آمد نیز داشته است.

کریمی اظهار کرد: کارآگاهان، متهم اصلی پرونده را که برای رد گم کنی به مشهد آمده بود دستگیر و پس از گذشت ۱۳روز از زمان اعلام آدم ربایی، گارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی با نیابت قضایی به ایرانشهر اعزام و در عملیاتی مشترک با پلیس منطقه مسکوتان ظهر روزگذشته یک متهم دیگر پرونده را دستگیر و پسر بچه را سالم و صحیح از چنگ آدم ربایان نجات دادند.

وی افزود: تحقیقات از عاملان آدم ربایی با دستورات قاضی حسینی ادامه دارد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین