|
|
امروز: پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۴
کد خبر: ۱۸۶۰۳۴
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۱
در این مراسم سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه، سردار مارانی فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه و محمدباقر قالیباف شهردار سابق تهران حضور دارند.
مراسم ترحیم پدر سردار سرافراز سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی با حضور مسئولان لشکری و کشوری و خیل عظیم مردم ولایی و قدرشناس در مصلی کرمان برگزار شد.

 مراسم ترحیم «حاج حسن سلیمانی» پدر فرمانده سپاه قدس بعدازظهر جمعه با حضور شخصیت های لشکری و کشوری و خیل عظیم مردم در مصلی امام علی (ع) شهر کرمان برگزار شد.

در این مراسم سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه، سردار مارانی فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه، محمدباقر قالیباف عضو مجمع تشخصی مصلحت نظام و شهردار سابق تهران، دامادعماد مغنیه، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، حجت الاسلام دعایی، سردار ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله کرمان، جمعی از فرماندهان و مجاهدان حشدالشعبی، حجت الاسلام سید ابراهیم امینی معاون دبیرکل حزب الله لبنان و جمعی از برادران اهل سنت حضور داشتند.

امام جمعه اسبق جیرفت در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره پدر سردار سلیمانی گفت: «حاج حسن سلیمانی» در طول عمر پربرکت خود زندگی پاک و مومنانه ای داشت.

حجت الاسلام اصغر عسکری ادامه داد: برخی انسان ها در زندگیشان یک رویکرد پاک و مومنانه دارند، اهل جهاد فی سبیل الله هستند و خداوند هم به این افراد برتری داده است.

وی با اشاره به اینکه «حاج حسن سلیمانی» دارای زندگی مومنانه بود، افزود: اینگونه رفتارها می تواند برای ما عبرت آموز باشد که یک انسان در گوشه یک روستا بدون هیچ پست و مقام دولتی و شناختی زندگی مومنانه ای داشته باشد.

عسکری عنوان کرد: خداوند پاداش این افراد را در دنیا نسل خوب و فرزند شایسته ای همچون سردار حاج قاسم سلیمانی قرار داده است؛ از سردار سلیمانی می توان به عنوان یک سردار سرافراز یاد کرد و یکی از پاداش های الهی به والدین اعطای فرزندان پاک، صالح و مومن است.

وی با اشاره به اینکه باید از افرادی نظیر «حاج حسن سلیمانی» که اینگونه زندگی پاکیزه ای داشته است درس بیاموزیم، افزود: افرادی نظیر سردار سلیمانی چنان در جهان اسلام می درخشند که ستمگران او را به عنوان یک حقیقت مزاحم برای خودشان می بینند و از این جهت به خشم آمده اند.

عسکری گفت: دشمنان و رئیس جمهور نابخرد آمریکا با مشاهده عملکرد سپاه علیه سپاه پاسداران موضع گرفته و حرف های نابخردانه می زنند؛ آمریکا و ترامپ از خشم بمیرند که این سپاه در مقابل ظلم و ستم آنها ایستاده است.

وی گفت: این کشورها فتنه ای به نام داعش به پا کردند و از آن حمایت می کنند و امکانات و تجهیزاتی را در اختیار آنها قرار داده اند؛ اما خداوند به پاسداران و فرزندان اسلام این قدرت را عنایت کرده که در کنار ارتش سوریه و عراق با گروه های تکفیری مقابله کند و اکنون مشاهده می کنیم که داعش نفس های آخرش را می کشد.

در این مراسم پیام تسلیت مقام معظم رهبری قرائت شد.

«حاج حسن سلیمانی» بامداد سه شنبه ۹ آبان ماه جاری در سن ۹۵ سالگی دار فانی را وداع گفت.

منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین