|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۶:۵۸
کد خبر: ۱۸۶۰۱۳
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۵
او در پاسخ به این سوال که وضعیت رکوردی او به چه صورت است، خاطرنشان کرد: نمی‌گویم که خیلی عالی هستم، اما سعی می‌کنم که رو به جلو بروم.
قهرمان المپیک ریو، گفت: حدود هشت میلیارد تومان مدارک برای این که نشان دهم به ایران بر می‌گردم به سفارت آمریکا بردم اما چیزی از من نخواستند و گفتند که چرا دوباره برای مصاحبه آمده‌ام.

 کیانوش رستمی در حاشیه انتخابات کمیسیون ورزشکاران درباره آخرین وضعیت حضورش در مسابقات قهرمانی جهان، بیان‌ کرد: من پیگیر وضعیت اعزامم به آمریکا بودم. به من گفتند که باید مدارکی را ارائه کنم که دوباره اف بی آی چک شوم. من هم نزدیک هفت تاهشت میلیارد تومان مدارک با خودم بردم که نشان دهم که بعد از مسابقات جهانی به ایران بر می‌گردم تا هیچ بهانه دیگری برای آن‌ها باقی نماند، اما زمانی که برای مصاحبه رفتم چیزی از من نخواستند و حتی اعلام کردند که پرونده من طبق روال جلو می‌رود.

او ادامه‌ داد: هم‌چنین به من گفتند که چرا دوباره مبلغی پول را واریز کرده‌ام و برای انگشت نگاری آمده‌ام. من هم پاسخ دادم که به من گفته‌اند که دوباره بیایم و وظیفه خود دانستم که دوباره در مصاحبه شرکت کنم. در نهایت هم به من برگه زرد دادند و امیدوارم که حل شود و به مسابقات جهانی بروم و واقعا بد می‌شود که کشوری میزبانی مسابقات جهانی را داشته باشد و به ورزشکاران شاخص ویزا ندهد.

این قهرمان المپیک ریو، در مورد وضعیت آمادگی خود نیز، گفت‌: تمریناتم خوب است. من تقریبا دو ماه و نیم تمرین کرده‌ام و هم‌چنان هم به تنهایی تمریناتم را جلو می‌برم. البته زمانی که می‌خواستم تمریناتم را شروع کنم فدراسیون به من نامه داد که حتما باید یک نفر در کنارم باشد و تنها کسی که دیدم می‌تواند به من کمک کند برادرم بود. حالا اگر نمی‌خواهند که برادرم باشد او را خط بزنند. با این حال خوشحال هستم که او در کنار من بود و به من روحیه داد.

او در پاسخ به این سوال که وضعیت رکوردی او به چه صورت است، خاطرنشان کرد: نمی‌گویم که خیلی عالی هستم، اما سعی می‌کنم که رو به جلو بروم.

رستمی در مورد انتخابات کمیسیون ورزشکاران گفت‌: خوشحالم که مسوولان ورزش شرایط را فراهم کردند که خود ورزشکاران در تصمیم گیری‌ها شرکت کنند. به‌ هر حال آن‌ها درد صنف خودشان را بهتر می‌شناسند. امیدارم که هر کسی که انتخاب می‌شود فقط به فکر خودش نباشد و به بقیه کمک کند.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین