|
|
امروز: چهارشنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۲
کد خبر: ۱۸۵۹۶۸
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۴:۰۰
رئیس انجمن تالاسمی ایران گفت: در کشور حدود 20 هزار بیمار تالاسمی در حال زندگی هستند.
 رئیس انجمن تالاسمی ایران گفت: در کشور حدود 20 هزار بیمار تالاسمی در حال زندگی هستند.

به گزارش ایسنا، میثم رمضانی در نخستین نشست انجمن تالاسمی سراسر کشور در سالن اجتماعات هتل سفیر رامسر، اظهار کرد: بیشترین آمار تالاسمی کشور در استان‌های مازندران، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و خوزستان است.

وی افزود: انجمن تالاسمی ایران تنها ان جی اویی است که با مجموعه منسجم و یکپارچه فعالیت دارد و پیگیر مطالبات جامعه هدف تالاسمی است.

رئیس انجمن تالاسمی ایران تصریح کرد: کارگاه مدیریت استراتژیک به منظور برطرف کردن مشکلات و تامین منابع مالی بیماران، هزینه ایاب و ذهاب و اسکان تشکیل شده است.

رمضانی گفت: خواستار اجرایی کردن مصوبه جامع حمایت از تالاسمی ایران هستیم که این موضوع‌ها به کمیسیون اجتماعی مجلس ارائه و در حال بررسی است.

وی افزود: اصلاح اساسنامه انجمن تالاسمی بر اساس خواسته بیشتر انجمن‌های تالاسمی کشور عملی شده و مسئولان بسته خدمتی درمانی وزارت رفاه و بهداشت را تصویب کردند که با نظارت دانشگاه علوم پزشکی کشور اجرایی شد تا بیماران تالاسمی از درمان مطلوب بهره مند شوند.

رئیس انجمن تالاسمی ایران اظهار کرد: ۲۰ هزار نفر در کشور تالاسمی هستند که از حمایت‌های ویژه این انجمن برخوردار بوده و شرایط خوبی در آینده نزدیک برای آنها به وجود می‌آید.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین