|
|
امروز: دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۵
کد خبر: ۱۸۵۹۵
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۱
سرمربي تيم ملي کشورمان از بازيکن هلند به عنوان فردي که مي‌تواند بهترين بازيکن جام بيستم شود، ياد کرد.
بيستمين دوره جام جهاني بامداد امروز (جمعه) با ديدار افتتاحيه بين برزيل و کرواسي در ورزشگاه کورينتيانس سائوپائولو آغاز شد که طي آن شاگردان فيليپه اسکولاري با نتيجه 3 بر يک مقابل ميهمان خود به پيروزي رسيدند.

پيش‌بيني‌ها در خصوص  قهرمان و بهترين بازيکن اين تورنمنت هم به بحث‌ داغ اين روزهاي فوتبال‌دوستان تبديل شده است. سرمربي 32 تيم راه‌يافته به رقابت‌هاي جام جهاني 2014 برزيل بهترين بازيکن اين تورنمنت را پيش‌بيني کردند که بر اين اساس ليونل مسي بيشترين شانس را دارد و کريستيانو رونالدو پرتغالي و نيمار برزيلي به ترتيب در مکان‌هاي دوم و سوم هستند.

در اين نظرسنجي روبن تنها يک راي آورد که آن هم راي کي‌روش بود.

اين مربيان همچنين قهرمان اين رقابت‌ها را پيش‌بيني کردند که بر اين اساس برزيل ميزبان با 11 رأي شانس اول قهرماني اين رقابت‌هاست و تيم‌هاي آلمان، اسپانيا و  آرژانتين به ترتيب با 9، 8 و 7 رأي شانس‌هاي بعدي قهرماني هستند.

در زير نظرات سرمربيان 5 تيمي که در اين باره اظهار نظر کرده‌اند را مي‌خوانيد.

لوئيز فن‌خال، سرمربي هلند: برزيل و آرژانتين مدعي اصلي قهرماني هستند و پس از آنها آلمان هم شانس بالايي دارد چون بازيکناني خوبي را در اختيار دارد.

چزاره پراندلي، سرمربي ايتاليا: برزيل، اسپانيا، آلمان و آرژانتين چهار تيم قدرتمند جهان هستند که شانس اول قهرماني در برزيل هستند.

اوتمار هيتسفلد، سرمربي سوئيس:  به نظرم برزيل، اسپانيا، آلمان و آرژانتين چهار مدعي اصلي قهرماني در جام جهاني 204 هستند و دو تا از اين تيم‌ها به فينال خواهند رسيد.

يورگن کلينزمن، سرمربي آمريکا: برزيل، آلمان و اسپانيا شانس اول قهرماني محسوب مي‌شوند.

کارلوس کي‌روش، سرمربي ايران: آرين روبن هلندي مي‌تواند بهترين بازيکن جام بيستم شود. آلمان و برزيل تيم‌هاي هميشه مدعي در کنار آرژانتين و اسپانيا اينجا حضور دارند ولي نمي‌توان از نام تيم‌هايي همچون هلند، پرتغال، ايتاليا، اروگوئه و يا اکوادور و نيجربه به سادگي گذشت. يکي از اين تيم‌ها توانايي رقابت براي کسب مدال را دارد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین