|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۰
کد خبر: ۱۸۵۹۲۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۲
دادستان میاندوآب با اشاره به ضرب و جرح یکی از همشهریان دستفروش توسط ماموران سد معبر شهرداری از رسیدگی قضایی به این موضوع و بازداشت ضارب خبر داد.
دادستان میاندوآب با اشاره به ضرب و جرح یکی از همشهریان دستفروش توسط ماموران سد معبر شهرداری از رسیدگی قضایی به این موضوع و بازداشت ضارب خبر داد.

حجت الاسلام مختار اصلانی افزود: بلافاصله پس از انتشار خبر ضرب و جرح یکی از همشهریان دستفروش توسط ماموران سد معبر شهرداری که موجب جریحه‌دار شدن افکار عمومی شد دادستانی به حسب وظیفه ذاتی بلافاصله به موضوع ورود و عامل این حادثه با قرار مناسب راهی زندان شد.

وی تصریح کرد: جدا از اصل موضوع که به صورت دقیق در دادسرا مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت، باید مسئولان اداره ی امور شهری در ریشه یابی چنین حوادثی حساس و هوشیار باشند.

حجت الاسلام اصلانی با بیان اینکه به نظر می رسد از شهری که بیش از یکسال است فاقد شهردار باشد انتظار بیش از این نمی توان داشت، اظهار کرد: مسئولین مرتبط مخصوصا اعضای شورا باید مصالح شخصی و حزبی خود را کنار گذاشته و به فکر منافع عمومی و صدها میلیون بیت المال باشند که از نبود شهردار به تاراج می رود، باشند.

دادستان میاندوآب گفت: متاسفانه شهری که باید مدیریت و اداره آن به پایه اخلاق و رفتار اسلامی و قانونی اداره شود امروز بر اثر سوء مدیریت با چماق اداره می شود که جای بسیار تامل است. در دنیایی که ثانیه ها و دقیقه ها در مدیریت ها و اداره شهرها سرنوشت ساز هستند این همه فرصت سوزی منابع شهری و اموال عمومی است که مسببین آنها باید پاسخگو باشند.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین