|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۸
کد خبر: ۱۸۵۸۷۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۲
جمعی از کارگردانان جوان سینمای ایران با حضور در نمایشگاه مطبوعات و غرفه خبرگزاری خبرآنلاین، بر لزوم حمایت از فیلم‌های یکدیگر در زمان اکران تاکید کردند.
جمعی از فیلمسازان جوان سینمای ایران با حضور در غرفه خبرآنلاین، بر لزوم حمایت از آثار یکدیگر در زمان اکران تاکید کردند.

 جمعی از کارگردانان جوان سینمای ایران با حضور در نمایشگاه مطبوعات و غرفه خبرگزاری خبرآنلاین، بر لزوم حمایت از فیلم‌های یکدیگر در زمان اکران تاکید کردند.

محمد حمزه‌ای، کارگردان فیلم «آذر» که در نوبت اکران قرار دارد، کاوه صباغ‌زاده کارگردان «ایتالیا ایتالیا» که این روزها بر پر پرده سینماهاست، مصطفی تقی‌زاده کارگردان «زرد» که هم اکنون در حال اکران است، نیما جاویدی‌فر کارگردان «ملبورن»، مرتضی‌علی عباس میرزایی کارگردان «انزوا» که در نوبت اکران است و لعیا عباس‌میرزایی بازیگر فیلم سینمایی «انزوا» مهمان غرفه خبرآنلاین در نمایشگاه مطبوعات شدند.

این کارگردانان جوان سینما حضور جمعی‌شان در نمایشگاه مطبوعات را همبستگی و رفاقت در عین رقابت‌شان با یکدیگر بیان کردند و توضیح دادند که حتی با وجود اختلاف سلیقه‌شان در زمینه‌های مختلف و حتی فیلم‌های یکدیگر، پشت هم را خالی نمی‌کنند و همواره از هم حمایت خواهند کرد.

محمد حمزه‌ای در این باره توضیح داد: «همه ما با هم رفیق هستیم و همکار و همیشه از هم حمایت خواهیم خواهیم کرد. این حمایت قطعا در زمان اکران فیلم‌های هر کدام‌مان به نشانه همبستگی همه ما بیشتر خواهد بود.»

در ادامه مرتضی‌علی عباس میرزایی نیز به نمایندگی از همه جمع توضیح داد: «ما با هم رفیق و پشت هم هستیم و رقابتی با هم نداریم. قصه از این قرار است که همه ما دوست داریم فیلم‌هایمان درست دیده شوند و علاقه‌مندیم که مردم از ما حمایت کنند.»

او افزود: «قرار نیست هیچ کدام ما به اصطلاح زیرآب همدیگر را بزنیم و نسبت به هم نقد منفی داشته باشیم. همه ما سلائق متفاوتی داریم و هر کدام هم کار خودمان را انجام می‌دهیم. هیچ کدام هم جای دیگری را تنگ نکرده‌ایم. اتفاقا خیلی خوشحالیم که این روزها فیلم مصطفی تقی‌زاده (زرد) و فیلم کاوه صباغ‌زاده (ایتالیا ایتالیا) هر دو به خوبی دیده می‌شوند و با استقبال بسیار خوب مردم مواجه شدند. نیما جاویدی‌فر هم جلوتر از ما خط‌‌شکن بوده است. امیدوارم در زمان اکران فیلم «آذر» هم مردم لطف کنند و به خاطر شخص محمد حمزه‌ای و دریافت نگاه او به عنوان کارگردان بروند و این فیلم را در سینما ببینند. همینجا از مردم دعوت می‌کنم که فیلم «انزوا» را هم در سینماها ببینند.»

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین