|
|
امروز: يکشنبه ۱۰ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۱
کد خبر: ۱۸۵۸۶۶
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷
مدت زمان صدور گذرنامه به ۷۲ ساعت کاهش یافته و زائرانی که مدارک خود را به صورت کامل تحویل دفاتر پلیس +۱۰ داده‌اند، پس از ۷۲ ساعت، گذرنامه خود را دریافت می کنند.
رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه ناجا گفت: در ۱۶ روز گذشته ۶۰۸ هزار جلد گذرنامه برای زائران اربعین صادر شده است.

 سرهنگ محسن صمدی گفت: در این مدت روزانه ۳۸ هزار جلد گذرنامه برای افرادیکه اولین بار درخواست کرده اند، صادر شده است و در روزهای باقیمانده تا اربعین حسینی این روند در حال افزایش است.

وی با بیان اینکه با نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی، ارائه خدمات به زائران از سوی پلیس مهاجرت و گذرنامه افزایش می یابد، افزود: با توجه به در پیش رو بودن اربعین حسینی امکان افزایش تعداد صدور گذرنامه نیز وجود دارد.

صمدی یادآور شد: مدت زمان صدور گذرنامه به ۷۲ ساعت کاهش یافته و زائرانی که مدارک خود را به صورت کامل تحویل دفاتر پلیس +۱۰ داده‌اند، پس از ۷۲ ساعت، گذرنامه خود را دریافت می کنند.

رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه نیروی انتظامی گفت: زائرانی که گذرنامه آنها مفقود شده پس از ثبت اعلام مفقودی، به مراکز پلیس +۱۰ مراجعه کرده و نسبت به اخذ گذرنامه خود اقدام کنند.

وی افزود: دفاتر پلیس +۱۰ هیچ گونه دخل و تصرفی در کاهش یا افزایش هزینه گذرنامه ندارند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف برخورد قانونی اعمال می شود.

سرهنگ صمدی تاکید کرد: زائران ملزم به همراه داشتن روادید و گذرنامه برای عبور از مرز هستند و در غیر اینصورت از پذیرفتن و عبور آنها از مرز معذوریم.

منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین