|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۲
کد خبر: ۱۸۵۸۴۷
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۰
بارسای بی شکست به روند خوب خود در فصل جاری ادامه می دهد، ولی حقایقی نگران کننده در پس بردهای بعضا فریبنده بلوگرانا وجود دارند.
  بارسای بی شکست به روند خوب خود در فصل جاری ادامه می دهد، ولی حقایقی نگران کننده در پس بردهای بعضا فریبنده بلوگرانا وجود دارند.

آنچه شب گذشته در آتن برای بارسا رخ داد(تساوی بدون گل)، برای بسیاری قابل پیش بینی بود. شاید کمتر کسی هم شگفت زده شد؛ چرا که تیم والورده پیش از این هم نشانه هایی از ضعف و ناتوانی را در بازی های خارج از نوکمپ نشان داده بود. بارسلونا با مسی زنده است و روزی که نابغه آرژانتینی نتواند مشکلات را حل کند، با تیمی ناشناخته روبرو خواهیم شد. این خلا در بارسا نگران کننده است.

لوئیس سوارز در این فصل کمتر نشانی از سوارزی دارد که به یاد داریم. او تنها سه گل تا به اینجای فصل به ثمر رسانده و تنها یکی از آنها(برابر اتلتیکو) گلی تعیین کننده بوده است. سوارز به وضوح روی فرم نیست و والورده هم نتوانسته راهی برای متحول کردن او پیدا کند؛ ولی مشکل بارسا فراتر از سوارز است.

به میانه میدان که نگاه می کنیم، متوجه خواهیم شد که هافبک ها در غیاب اینیستا، در طراحی حملات و پیاده سازی درست فلسفه تاکتیکی بارسا دچار مشکلات آشکاری هستند.

پائولینیو شب گذشته برابر المپیاکوس نشان داد که نگرانی ها در هنگام جذب او بیهوده نبوده اند. او بازیکنی که به سبک بازی بارسلونا بخورد، نیست. پائولینیو به وضوح هافبکی جنگنده و با شم گلزنی بالاست؛ ولی در طرح ریزی حملات و ارسال پاس های خطرناک بازیکنی معمولی نشان می دهد.

دلوفئو یک روز، فوق العاده است و روز دیگر در بازی محو می شود. دنیس سوارز برابر المپیاکوس یک پاس گل به سوارز داد که از آن استفاده نشد؛ در توصیف بازی او فقط می توان به همین یک مورد اشاره کرد. نداشتن نیروی انسانی با کیفیت و همسان با فلسفه بارسا روی نیمکت، مشکلی است که بلوگرانا با آن دست به گریبان است

این بارسلونا در بازی های بیرون خانه تیمی زهردار و کشنده نیست؛ ولی تاکنون نتایج به نفع این تیم رقم خورده و مشکلات واقعی در پشت نتایج فریبنده مخفی شده اند.

مسی، ارتش تک نفره بارسا، در بازی های بیرون از خانه تنها دو گل به ثمر رسانده؛ دو گل به خودی و مهارهای استثنایی تراشتگن نیز به کمک بلوگرانا آمده اند تا فعلا اوضاع به کام بارسا باشد؛ ولی نمی توان نکاتی که در بالا ذکر شد را نادیده گرفت.

برای تجزیه تحلیل درست بارسلونا نمی توان فقط پیروزی ها را در نظر گرفت و از بد حادثه بارسا تا به اینجا غرق در همین بردهاست. تساوی شب گذشته در آتن، یک اخطار بود و از خوش شانسی بارسا، تساوی ها هرگز بازتابی چون یک شکست را ندارند و می توان در آرامش و با آسودگی خاطر، از آن درس های لازم را گرفت.

به گزارش ورزش 3؛ این بارسا به وضوح برای ادامه روند بردهایش و نبرد در همه جبهه ها نیاز به تقویت در خط میانی خود دارد. با ارتش تک نفره مسی نمی توان در ماه های آوریل و می، در قامت یک مدعی برای همه جام ها باقی ماند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین