|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۷
کد خبر: ۱۸۵۷۹۸
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۶
درپی نارضایتی فروشندگان موبایل از توصیه وزیر ارتباطات به مردم، مبنی بر نخریدن گوشی تا زمان ثبات بازار، وی نسبت به این انتقادات پاسخ داد.
 درپی نارضایتی فروشندگان موبایل از توصیه وزیر ارتباطات به مردم، مبنی بر نخریدن گوشی تا زمان ثبات بازار، وی نسبت به این انتقادات پاسخ داد.
 
 تاثیر رجیستری بر بازار؛پاسخ جهرمی به انتقاد فروشندگان موبایل/قیمتها را به قبل بازگردانید

با آغاز اجرای طرح رجیستری موبایل از روز ۲۸ مهرماه و برغم آنکه این طرح برای ثبت گوشی در شبکه وارد فاز عملیاتی شود، قیمت گوشی های تلفن همراه در بازار کشور، افزایش یافت. به همین دلیل هفته گذشته وزیر ارتباطات به مردم توصیه کرد تا ساماندهی بازار و بازگشت قیمتها به قبل، از خریدن گوشی خودداری کنند.

این موضوع انتقاد فروشندگان موبایل را به همراه داشت. فروشندگان تلفن همراه با انتشار تصویری در شبکه های اجتماعی خطاب به وزیر ارتباطات، نسبت به توصیه وی واکنش نشان دادند.

در این تصویر نوشته شده است:  «وزیر محترم ارتباطات شما که فرمودید مردم فعلا گوشی موبایل نخرند لطفا به بانک بگویید از ما درخواست پرداخت قسط نکن و چک های ما را خودشان پاس کنند. به صاحبان مغازه هم بگویید هر وقت مردم خرید کردند ما هم می توانیم اجاره بدهیم. در ضمن خرج زن و بچه هایمان بماند.»
 


در این زمینه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار این عکس در صفحه شخصی خود و با بیان اینکه تصویر بالا را تعدادی از دوستان برای بنده ارسال کردند، بهترین راه حل بلاتکلیفی بازار خرید و فروش گوشی موبایل را بازگرداندن قیمتها به قبل از گرانی بی دلیل از سوی فروشندگان عنوان کرد.

محمدجواد آذری جهرمی نوشت: «واقعیت این است که اگر دوستانی که به حرفه موبایل فروشی مشغول بودند در یک شب، همان گوشیهایی را که در مغازه خود داشتند با قیمتهایی بالاتر به مردم عرضه نمی کردند، نیازی به اظهار نظر بنده نبود.»

وی گفت: وزیر صنعت، معدن و تجارت به سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان دستور داده تا نظارت جدی بر فروش گوشی و قیمتها داشته باشند.

وزیر ارتباطات خاطرنشان کرد: بهترین راه حل، بازگشت قیمتها به قبل از گرانی بی دلیل است و مردم نیز بعد از طبیعی شدن قیمتها مجددا خریدهای خود را انجام خواهند داد.

منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین