|
|
امروز: چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۵:۵۸
کد خبر: ۱۸۵۷۶۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۵
دادستان عمومی و انقلاب اسلامی شهرستان دماوند از متلاشی شدن یک باند متکدیان پاکستانی مرد در پوشش دخترانه که با فریب مردم اقدام به تکدی گری و سرقت می کردند، خبر داد.
 دادستان عمومی و انقلاب اسلامی شهرستان دماوند از متلاشی شدن یک باند متکدیان پاکستانی مرد در پوشش دخترانه که با فریب مردم اقدام به تکدی گری و سرقت می کردند، خبر داد.

حسن ابراهیمی بسابی اظهار کرد: گزارش های مراجع امنیتی و بهداشتی و همچنین بازدید های صورت گرفته در خصوص حضور متکدیان اتباع خارجی به ویژه پاکسانی در دماوند، دستورات قضایی جهت بررسی موضوع صادر و توانستیم باند بزرگی از متکدیان و سرکرده های آنان را شناسایی کنیم.
 
وی ادامه داد: با اشاره به اظهارات افراد دستگیر شده، این باند متشکل از 38 نفر متکدی خارجی بود که اغلب آنان را پسران 15 ساله تشکیل می داد که هنوز شمایل مردانه نداشتند و با ایجاد تغییراتی در خود و پوشش دخترانه به تکدی گری و اغفال پسرانی می کردند که در مسیر آنان قرار داشتند.
 
این مقام مسئول با بیان اینکه این باند مدتی پیش فعالیت خود را در دماوند آغاز و هر روز صبح برای تکدیگری در سر چهارراهها و مناطق شلوغ و پرتردد پخش می شدند، گفت: پس از پیگیریهای ماموران نیروی انتظامی، در یک عملیات ضربتی 3 نفر از عوامل اصلی باند که اتباع پاکستانی را برای تکدی گری اجیر کرده بودند دستگیر و روانه زندان شدند.
 
ابراهیمی بسابی خاطرنشان کرد: با صدور دستور قضایی جهت ورود به مخفیگاه آنان، 20 دستگاه تلفن همراه سرقتی و 37 میلیون و 500 هزار تومان وجه نقد که گفته می شود درآمد یک روز آنها بوده، کشف شد.
 
دادستان عمومی و انقلاب اسلامی شهرستان دماوند با اشاره به اینکه همچنان به دنبال شناسایی و دستگیری افراد مرتبط و سرکرده‌های آنان هستیم، گفت: این افراد معضلات و مشکلاتی برای امنیت شهر و بهداشت مردم ایجاد می‌کردند و طبق گزارش های مراکز بهداشتی و درمانی، عمده آنان دارای بیماری های مسری همچون هپاتیت، آنفلوانزا و ایدز هستند.
 
وی گفت: ممکن است علاوه بر این باند، باندهای دیگری نیز وجود داشته باشد که در صورت هرگونه مشاهده با افرادی که اقدام به تکدی گری در منطقه کنند، برخورد می شود.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین