|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۹
کد خبر: ۱۸۵۷۵۲
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۳
این شغل نیاز به مهارت‌های اجتماعی بالایی دارد تا بتوانید با غریبه‌ها در چنین مراسم احساسی درگیر شوید. عزادار حرفه‌ای نیاز دارد از قبل در مورد جزئیات زندگی مرحوم و ارتباطش با مشتری آگاه شود و از سرگرمی‌ها و علایقش بداند تا با اعتماد به نفس در مراسم حاضر شود.
 متاسفانه بیشتر ما حداقل یک چهارم از زندگیمان را در حال کار هستیم. ما مجبوریم این کار را کنیم مگر اینکه در مسابقات بخت آزمایی برنده شویم یا در خانواده ای بسیار پولدار به دنیا بیایید.

 متاسفانه بیشتر ما حداقل یک چهارم از زندگیمان را در حال کار هستیم. ما مجبوریم این کار را کنیم مگر اینکه در مسابقات بخت آزمایی برنده شویم یا در خانواده ای بسیار پولدار به دنیا بیایید. برای برخی افراد کار کارمندی هشت ساعت در روز جالب نیست و ترجیح می‌دهند مسیر متفاوتی را برای کسب درآمد طی کنند. برخی از این مشاغل آن قدر عجیب و غریب هستند که حتی هرگز نمی‌دانستید وجود دارند و نیاز به اعصاب و مهارت خاصی دارند. افراد و شرکت هایی که این افراد حرفه‌ای را استخدام می‌کنند پول دارند و آن را برای هرچیزی که نیاز است انجام شود خرج می‌کنند و همیشه کسی وجود دارد که بخواهد و بتواند نیازهای آن‌ها را تامین کند.

مجسمه زنده

اگر تا به حال به فروشگاه‌های ونیزی در لس آنجلس رفته باشید احتمالا مجسمه‌های زنده را دیده اید. این شغل حدود ۲۵ تا ۱۰۰ دلار در ساعت درآمد دارد و یک شغل بسیار پردرآمد، اما پرطرفدار به حساب می‌آید. چیزهایی مثل آرایش کامل بدن که تا ۹۰ دقیقه طول می‌کشد و اطمینان از اینکه به اندازه کافی غذا خورده اند که بتواند ساعت‌ها روی پا بایستند تنها چالش‌های این شغل هستند.

بغل کننده حرفه‌ای

«Snuggle Buddies» شرکتی است که با قیمت ۸۰ دلار در ساعت به شما بغل شونده/کننده حرفه‌ای ارائه می‌دهد. پیامک ها، قرارهای شام و سایر فعالیت‌های دوستانه نیز بخشی از شرح شغل این افراد است. این شرکت به بغل کننده‌های خود ۴۰ دلار در ساعت به علاوه راهنمایی لازم می‌پردازد. آن‌ها برای ساعاتی که در سفر هستند ۱۵ دلار اضافی هم دریافت می‌کنند و اجازه دارند برنامه ریزی انعطاف پذیر خودشان را داشته باشند. برخی مزایایی که شرکت ارائه می‌دهد، کاهش استرس، کاهش اضطراب، کاهش فشار خون و تپس قلب و کاهش افسردگی است.

زهرگیر مار

حدود ۳۰۰۰ نوع مار وجود دارد که ۶۰۰ نوع آن سمی هستند و یک سوم از آن‌ها برای اهداف پزشکی و تولید پادزهر برای درمان نیش مار به کار می‌روند. هر گرم از سم برخی از این مار‌ها می‌تواند تا ۲۰۰۰ دلار فروخته شود. به همین دلیل است که کسانی که سم مار را می‌گیرند تا ۲۵۰۰ دلار در ماه دریافت می‌کنند. شما نیاز به مدرک علوم و اعصاب زیاد دارید تا در این زمینه حرفه‌ای شوید. ابتدا شما باید مار را از خانه اش بردارید، سپس باید مار را مجبور کنید نیش بزند تا زهرش خارج شود. این شغل به درد ترسو‌ها نمی‌خورد.

جدا کننده جوجه نر و ماده


این شغل زیاد جالب نیست، اما با وجود درآمد ۶۰۰۰۰ دلاریش در سال یک شغل پرطرفدار به نظر می‌رسد. برای این که وارد این شغل شوید ابتدا باید آموزش ببینید و مدرک لازم را در این زمینه کسب کنید. جداکردن جوجه‌ها می‌تواند یک کار بسیار تکراری باشد، اما بسیار مهم است، زیرا مرغ‌ها و خروس‌ها زندگی بسیار متفاوتی خواهند داشت. دقت ۹۵ % به بالا در جداکردن جوجه‌ها به این معناست که در این شغل موفق هستید و حتی می‌توانید در رقابت‌های جداکردن جوجه‌های نر و ماده شرکت کنید.

عزادار حرفه‌ای


این شغل نیاز به مهارت‌های اجتماعی بالایی دارد تا بتوانید با غریبه‌ها در چنین مراسم احساسی درگیر شوید. عزادار حرفه‌ای نیاز دارد از قبل در مورد جزئیات زندگی مرحوم و ارتباطش با مشتری آگاه شود و از سرگرمی‌ها و علایقش بداند تا با اعتماد به نفس در مراسم حاضر شود. در یک مراسم چهار پنج ساعته حدود ۷۰ تا ۱۰۰ دلار به عزدار حرفه‌ای پرداخت می‌شود و تنها خانواده مرحوم از این ماجرا خبر دارند.

لمس کننده صورت

شرط می‌بندیم هرگز به این فکر نکرده بودید که چه نوع آزمایشی می‌تواند کارایی تیغ یا ریش تراشتان را نشان دهد. نترسید، لمس کننده‌های حرفه‌ای صورت اینجا هستند تا به شما کمک کنند. این متخصصان از گیرنده‌های لمسی خود (دست ها) استفاده می‌کنند تا صورت کسانی که از محصولات مختلف استفاده می‌کنند را آزمایش کنند. آن‌ها کارشناسان آموزش دیده‌ای هستند که ۱۰ تا ۲۵ دلار در ساعت دریافت می‌کنند و نیاز به هیچ مدرک آکادمیکی ندارند، اما حتی باید دست و انگشت داشته باشند.

آرایشگر غذا

تا به حال شده به این فکر کنید که افرادی که غذا‌ها را برای عکس مجلات، تبلیغات، منو‌ها و کتاب‌های آشپزی تزئین می‌کنند چقدر دریافت می‌کنند؟ حدود ۳۳۰۰۰ دلار در سال! اما اگر به صورت آزاد کار می‌کند می‌توانید ۴۵۰ تا ۸۵۰ دلار در روز از این راه کسب کنید. آرایشگران غذا باید جزئی نگر باشند، زیرا باید بتوانند با خطوط، جا‌ها و بشقاب‌ها به درستی کار کنند. شما به مدرک خاصی نیاز دارید تا یک آرایشگر غذا شوید، اما بسیاری از افراد هم با مدرک هنرهای آشپزی و آشنایی با کار با غذا به این شغل می‌رسند.

مدیر بینگو

بینگو یک بازی مبتنی بر شانس است که داور اعدادی را به صورت تصادفی اعلام می‌کند و بازیکنان این اعداد تصادفی را با اعدادی که پیشتر بر روی ماتریس‌های ۵ × ۵ چاپ شده‌است مطابقت می‌دهند. اما مدیر بینگو در مکانی که میلیون‌ها نفر این بازی را انجام می‌دهند حضور می‌یابد و چیزهای زیادی مثل پرداخت پول برندگان و حتی شکایات مشتریان را را مدیریت می‌کند. مدیر بینگو حدود ۵۶۰۰۰ دلار در سال دریافت می‌کند، و باتوجه به اینکه هیچ مدرک دانشگاهی نیاز ندارد بد به نظر نمی‌رسد.

مربی اسب

همه می‌دانند که اسب سوار‌ها با اسب مسابقه می‌دهند، اما هرکسی نمی‌داند که قبل از اینکه آن‌ها سوار اسب شوند افراد دیگری از مدت‌ها قبل سوار این اسب‌ها می‌شوند و آن‌ها را تمرین می‌دهند. این افراد به عنوان مربی اسب، اسب‌ها را برای مسابقه آماده می‌کنند. آن‌ها باید از قدرت و ضعف اسب هایشان آگاه شده و ان‌ها را به اسب سواران انتقال دهند. این شغل ۵۰۰۰۰ دلار در سال درآمد دارد، اما وقت زیادی برای آن باید بگذارید.

منبع: برترین‌ها

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین