|
|
امروز: چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۰
کد خبر: ۱۸۵۶۶۵
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۴:۲۰
یک قاضی فدرال آمریکا برای مدیر سابق کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ حکم بازداشت خانگی صادر کرد.
  یک قاضی فدرال آمریکا برای مدیر سابق کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ حکم بازداشت خانگی صادر کرد.

به نقل از شبکه سی ان بی سی، پس از آنکه «پال منافورت» مدیر سابق کمپین انتخاباتی ترامپ، اتهامات وارد شده به خود را در چارچوب تحقیقات در خصوص مداخله روسیه در انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا رد کرد، یک قاضی فدرال دولت آمریکا برای وی حکم بازداشت خانگی صادر کرد.

منافورت، مدیر سابق کمپین ترامپ و «ریچارد گیتس» شریک تجاری وی در جلسه دادگاه، 12 اتهامی را که به آنها وارد شده بود، رد کردند. در میان اتهامات وارد شده به آنها، توطئه علیه آمریکا، پولشویی، عدم اعلام حساب های بانکی که در خارج از کشور دارند و پنهان نمودن میلیون ها دلاری که از کار برای «ویکتور یانوکویچ» رئیس جمهور سابق اوکراین و حزب سیاسی هوادار وی به دست آوردند، به چشم می خورد.

رابرت مولر، بازپرس ویژه تحقیقات در خصوص دخالت احتمالی روسیه در انتخابات آمریکا در بیانیه ای اعلام کرد: کیفرخواست متهم شامل 12 اتهام است که از جمله آنها می توان به توطئه علیه آمریکا، توطئه برای پولشویی، فعالیت به عنوان وکیلی ثبت نشده برای فردی خارجی، ارائه اطلاعات دروغ و گمراه کننده در خصوص قانون ثبت وکلای خارجی و اتهاماتی دیگر در خصوص عدم ارائه گزارش ها درباره حساب های مالی و حساب ها در بانک های خارجی اشاره کرد.

از سوی دیگر، رسانه ها گزارش دادند پل منافورت پس از خروج از دادگاه و با وجود صدور حکم بازداشت خانگی برای وی، با خوشحالی با رسانه ها به مصاحبه پرداخت.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین