|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۰
کد خبر: ۱۸۵۶۲۳
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۹
مادر شوهر فسایی که عروسش را با ساطور کشته بود، با حکم دادگاه کیفری فارس به قصاص محکوم شد.
 هفتم دی ماه سال گذشته با انتقال جسم نیمه‌جان زنی جوان به بیمارستانی در شهرستان فسا، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

زن جوان که تنها ۲۳ سال سن داشت، علی ‌رغم تلاش پزشکان و به دلیل شدت جراحات وارده به کما رفت.

پلیس در تحقیقات خود متوجه شد که همسر زن مجروح در حال گذراندن دوره خدمت سربازی است و این فرد به همراه فرزند خرسالش در خانه‌ی پدر شوهر زندگی می‌کرده و مادر شوهرش او را به بیمارستان رسانده است.

مادر شوهر مقتول در تحقیقات اعلام کرده بود که به همراه نوه‌اش به خانه همسایه رفته بوده که در بازگشت با پیکر خون‌آلود عروسش مواجه می‌شود و با کمک همسایه‌ها او را به بیمارستان می‌رساند.

براساس این گزارش، بررسی‌های کارآگاهان پلیس نشان می‌داد که آثاری از ورود به‌زور یا سرقت در محل نیست و ضارب قطعا با زن جوان آشنا بوده است.

پلیس در محل ساطوری یافت که تازه شسته شده بود و احتمال می‌داد که عامل قتاله همین ساطور باشد؛ ظن پلیس به مادر شوهر مقتول پای او را به بازجویی‌ها باز کرد.

مظنون اما در بازجویی‌ها ادعای خود مبنی براینکه زمان حادثه در منزل نبوده است را تکرار می‌کرد تا اینکه در بازجویی‌های تخصصی لب به اعتراف گشود و گفت: به دلیل اختلاف خانوادگی با عروسم درگیر شده و با ساطور به بدنش ضربه زدم و برای صحنه سازی به خانه زن همسایه رفتم تا وانمود کنم دزد به خانه آمده و عروسم را مجروح کرده است .

تحقیقات ادامه داشت تا این که مسئولان بیمارستان، مرگ مغزی زن ۲۳ساله را تائید کردند و با رضایت اولیای دم، اعضای بدن او به بیماران نیازمند اهدا شد .

در همین اثنا مادر شوهر مقتول به اتهام قتل عمد روانه زندان شد و پرونده با صدور کیفرخواست به شعبه سوم دادگاه کیفری فارس ارسال شد.

اکنون و بعد از گذشت یکسال از وقوع این قتل، دادگاه قاتل ۶۰ ساله را به قصاص محکوم کرد.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین