|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۳
کد خبر: ۱۸۵۵۴۴
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۳
توسعه ارتباط دانشگاه با صنعت و جامعه هدف دیگر ما است، امیدواریم با کمک روسای دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی با جدیت در این مسیر پیش رویم. دیپلماسی علمی را نیز با جدیت بیشتری دنبال می‌کنیم.
 وزیر علوم دولت دوازدهم با اشاره به نقش فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها در اداره جامعه گفت: ارتقای کیفی آموزش عالی جزو نخستین اولویت‌ها است.

منصور غلامی صبح امروز در مراسم معارفه‌ خود گفت: برنامه‌هایی که به مجلس ارائه دادم با جدیت دنبال می‌کنم و به دنبال روش‌های اجرایی به کمک دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی هستم.

او ادامه داد: تکیه وزارت علوم به پژوهش‌های کاربردی است، امیدواریم با حمایت دولت مانند قبل برنامه‌هایمان را پیش ببریم.

غلامی گفت: ارتقای کیفی آموزش عالی جزو نخستین اولویت‌ها است، جامعه با فارغ‌التحصیلان اداره می‌شود و قریب به اتفاق مدیران فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها هستند. امیدوارم با نگاه به توانمند کردن فارغ‌التحصیلان و ایجاد بازار کار برای آن‌ها مشکلات را حل کنیم.

وزیر علوم گفت: توسعه ارتباط دانشگاه با صنعت و جامعه هدف دیگر ما است، امیدواریم با کمک روسای دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی با جدیت در این مسیر پیش رویم. دیپلماسی علمی را نیز با جدیت بیشتری دنبال می‌کنیم.

او ادامه داد: در عرصه اجرا در دانشگاه‌ها با مجموعه‌های پویا روبرو هستیم، نیازهای ما روزمره و مشهود است، امیدواریم یک حرکت ویژه برای حمایت از دانشگاه‌ها شکل بگیرد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین