|
|
امروز: پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۹
کد خبر: ۱۸۵۴۷۹
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۸
کارشناس نظارت سازمان هواپیمایی کشوری از جریمه نقدی و تعلیق دو ماهه چهار آژانس هواپیمایی خبر داد که بلیط های ویژه اربعین را گران تر از مبالغ مصوب به فروش رسانده بودند.
 کارشناس نظارت سازمان هواپیمایی کشوری از جریمه نقدی و تعلیق دو ماهه چهار آژانس هواپیمایی خبر داد که بلیط های ویژه اربعین را گران تر از مبالغ مصوب به فروش رسانده بودند.

پیام اخوان افزود: این هفته بر اساس بازرسی ها، یک آژانس توزیع کننده اصلی را که موجب اختلال در نظام عرضه بلیط شده بود لغو مجوز شد.

وی گفت: به شرکت های هواپیمایی مربوطه نیز که روی عاملان توزیع خود نظارت نداشتند اخطار کتبی داده شد و مدیر عامل شان را احضار کردیم که نظارت کامل داشته باشند.

در این گشت تعزیراتی در آژانس هوایی حضور یافتیم که بر اساس گزارشهای مردمی بهای بلیط تهران - نجف و بالعکس را حدود 200 تا 500 هزار تومان گران تر از نرخ مصوب یک میلیون و 200 هزار تومان فروخته بود.

کارشناس نظارت سازمان هواپیمایی کشوری درباره تخلف این آژانس گفت : ظاهراً این آژانس بلیط را با قیمت مصوب به فردی دلال فروخته و این شخص دلال برای خود تلگرام ایجاد کرده و بلیط ها را از 200 تا 500 هزار تومان گرانتر فروخته است.

اخوان افزود: ما بازار را رصد کرده ایم و قیمت ها متعادل است و بر اساس استعلام سازمان هواپیمایی کشوری هنوز حدود 30 درصد صندلی خالی داریم.

وی گفت: متاسفانه یکسری آژانس ها بلیط را به فروش نمی رسانند و برای دقیقه نود گذاشته اند و ما در این خصوص هم تمهیداتی اندیشیده ایم و اگر لازم باشد پروازهای فوق العاده در آن ایام اضافه خواهد شد.

بهای بلیط های هوایی ویژه اربعین از 13 تا 22 آبان با قیمت مصوب عرضه می شود.

بر این اساس بهای بلیط هوایی تهران - نجف و نجف - تهران یک میلیون و 200 هزار تومان و بهای بلیط مشهد - نجف و نجف - مشهد یک میلیون و 500 هزار تومان تعیین شده است.

زائران اربعین برای تهیه این بلیط ها باید به 15 آژانس مسافرتی مورد تایید سازمان هواپیمایی کشوری مراجعه کنند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین