|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸
کد خبر: ۱۸۵۴۲۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۳
اما چگونه می تواند در قرن 21 کسب و کار آنلاین مان را آغاز کنیم ؟ آیا ابزار هایی همچون تلگرام ، اینستاگرام و ... می تواند یک تجارت دائمی را برای ما ایجاد نمایند؟ آیا بدون طراحی سایت و سئو می توان کسب و کار دائمی در دنیای اینترنت داشت؟
قرن 21 با تمام هیاهو و جذابیت های خود ، روش های ساده و پولسازی را وارد دنیای تجارت کرده است ، حضور اینترنت در این قرن، باعث گسترش کسب و کار های جدید و نوپا در این عرصه شد.

قرن 21 با تمام هیاهو و جذابیت های خود ، روش های ساده و پولسازی را وارد دنیای تجارت کرده است ، حضور اینترنت در این قرن، باعث گسترش کسب و کار های جدید و نوپا در این عرصه شد. بسیاری از جوانان در عصر حاضر برای کسب در آمد با ساده ترین راه ها به گذران روزی خود مشغولند ، استفاده از ابزار های نوینی از جمله شبکه های اجتماعی مثل تلگرام ، اینستاگرام ، راه اندازی یک فروشگاه آنلاین از موضوعاتی است که بسیاری از جوانان قرن 21 کسب و کارشان را از روی این متد ، برگزیده اند.

آیا قرن 21 تجارت های سنتی هم جایگاهی خواهند داشت؟ با توجه به تغییر سلایق مردم در قرن 21، حضور اینترنت و دنیای تکنولوژی در تمامی لحظات مردم ، باعث شده است ، اغلب مردم برای یافتن نیاز های خود در اولین گام به دنیای اینترنت و گوشی هوشمند خود رجوع کنند. این موضوع ، این مهم را برای شما مطرح می کند که حضور در این دنیای نوین می تواند بهترین ابزار برای گسترش کسب و کارتان حساب گردد.

اما چگونه می تواند در قرن 21 کسب و کار آنلاین مان را آغاز کنیم ؟ آیا ابزار هایی همچون تلگرام ، اینستاگرام و ... می تواند یک تجارت دائمی را برای ما ایجاد نمایند؟ آیا بدون طراحی سایت و سئو می توان کسب و کار دائمی در دنیای اینترنت داشت؟

با اندکی تامل بر روی تجارت های امروزی از جمله راه اندازی کانال های تلگرامی و صفحات اینستاگرام می توان به درآمد بالای این ابزار ها پی برد ، براساس مصاحبه هایی که با مدیران کانال های تلگرام که دنبال کننده آنها مابین 800 هزار الی 1 میلیون کاربر را دارا هستند، ماهانه مبلغی ما بین 30 الی 100 میلیون درآمد دارند. بر این اساس اگر شما درآمد مورد نظر را در کسب و کار های سنتی انتظار داشته باشید حداقل پس از 10 الی 15 سال می توانید به مقدماتی از این درآمد برسید.

اما دلیل چیست ؟ اگر بررسی کاملی بر این موضوع داشته باشیم ، به این نکته خواهیم رسید که اگر کسب و کار های سنتی را با کسب و کار های اینترنتی و مدرن مقایسه کنیم ، تعداد افرادی که مخاطبان شما در کسب و کار های مدرن و اینترنتی هستند بسیار بیشتر از کسب و کار های سنتی است . پس اولین دلیل در موفقیت شما در آغاز کسب و کار های آنلاین دارا بودن مخاطبان بسیار بالا در دنیای اینترنت از جمله شبکه های اجتماعی است.

شبکه های اجتماعی از جمله تلگرام و اینستاگرام هم اکنون جزو پر مخاطب ترین ابزار در بین مردم ایران به شمار می رود ، حضور در معرض دید افراد در این شبکه های اجتماعی زمانی امکان پذیر خواهد بود که شما هم یک تجارت الکترونیکی در این دنیا داشته باشید. گاه این کسب و کار بصورت یک سایت فروشگاهی و گاه بصورت یک کانال پر مخاطب است.

اما اگر در آینده این دو شبکه اجتماعی دچار تزلزل و مشکل شوند شما در این حالت چکار خواهید کرد؟ روزی فیسبوک به عنوان یکی از پر مخاطب ترین شبکه اجتماعی در ایران به شمار می رود ، یا شبکه اجتماعی کلوپ که تا آخر آذر ماه بصورت کامل خاموش خواهد شد.

این نکته عطف ماجرا خواهد بود ، ما برای اینکه با این مشکل روبرو نشویم ، در گام نخست باید سایت قدرتمندی داشته باشیم. با داشتن یک وب سایت یا یک شناسنامه آنلاین برای خود می توانید برای همیشه در دنیای اینترنت ماندگار باشیم.

تجربیاتی که در طی 10 سال فعالیت در شرکت طراحی سایت و فعالیت های مختلف در حوزه دیجیتال مارکتینگ به این نتیجه کلیدی میتوانیم برسیم که بدون داشتن یک پایگاه دائمی در دنیای اینترنت نمیتوان کسب و کاری دائمی و بلند مدت را آغاز کرد. بشر همیشه به دنبال یافتن راهی برای سرمایه گذاری هدفمند در زندگی است مطمئنا استفاده از ابزار های دائمی در دنیای اینترنت می تواند موفقیت های وی در این مسیر را بیشتر کند.

نویسنده : سید هادی شریفی : Hsharifi.com

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین