|
|
امروز: پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۵:۵۱
کد خبر: ۱۸۵۱۸۷
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۰
کریستیانو رونالدو فردا شب پای به ورزشگاهی جدیدی در اسپانیا خواهد گذاشت؛ مونتیلیوی خیرونا در ایالت کاتالونیا.
 کریستیانو رونالدو فردا شب پای به ورزشگاهی جدیدی در اسپانیا خواهد گذاشت؛ مونتیلیوی خیرونا در ایالت کاتالونیا.

رونالدو از سال 2009 که به رئال مادرید پیوست تا به امروز در 32 ورزشگاه مختلف اسپانیا به میدان رفته(با احتساب برنابئو، 33 ورزشگاه) اما همیشه در اولین حضورش موفق به گلزنی نشده است.

در 18 ورزشگاه، رونالدو وقتی برای اولین بار به میدان رفته توانسته گلزنی کند. به عبارتی در 43.75 درصد مواقع و در 14 مورد دیگر او در امر گلزنی ناکام مانده است.

با این حال این عدم گلزنی رونالدو چندان در عملکرد رئال تاثیر منفی نگذاشته است. رئال در 78 درصد مواقع وقتی رونالدو اولین بازی اش را در یک ورزشگاه انجام می داده موفق به پیروزی شده است(25 بازی از 32 بازی).

ورزشگاه هایی چون نوکمپ بارسلونا و سن مامس بیلبائو، جزو ورزشگاه هایی بوده اند که نه رونالدو در اولین حضورش توانسته در آنها گل بزند و نه رئال موفق به پیروزی شده است؛ در عوض رونالدو در اولین باری که در سانچیس پیسخوان سویا به میدان رفت، توانست 4 گل بزند.

به گزارش ورزش سه، رونالدو البته در 10 مورد توانست دومین حضورش را با گلزنی همراه کند و تنها ورزشگاه های آنوئتای سوسیداد، گران کاناریا لاس پالماس، نوئوو آرکانخل و سن مامس جدید بیلبائو موفق به گلزنی نشده است.

همچنین رونالدو هنوز در ورزشگاه لگانس هم به میدان نرفته است. باید دید رونالدو که در این فصل تنها یک گل در لالیگا به ثمر رسانده، فردا شب در مونتیلیوی خیرونا موفق به گلزنی خواهد شد؟
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین