|
|
امروز: شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۱
کد خبر: ۱۸۵۱۰۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۰
یک مرد روس که با استفاده از شکلات اقدام به سرقت از فروشگاه‌ها می‌کرده است، به حبس محکوم شد.
 یک مرد روس که با استفاده از شکلات اقدام به سرقت از فروشگاه‌ها می‌کرده است، به حبس محکوم شد.

به گزارش راشا تودی، یک مرد روس برای سرقت از چند مغازه و یک زن از شکلات‌های «اسنیکرز» استفاده کرده است. دادستان‌های محلی اعلام کرده اند اکنون وی به 6 سال حبس محکوم شده است.

این مرد روس در ماه مارس و در شهر «تومسک» روسیه این جرائم را مرتکب شده است. وی این شکلات‌هایی که در یک کیسه پلاستیکی کشیده شده بودند را به گونه‌ای به دست می‌گرفت که شکل اسلحه را تداعی می‌کرد و به این صورت، افراد را تهدید می‌کرد.

این مرد 26 ساله موفق شد با استفاده از شکلات‌های اسنیکرز از یک زن، سه فروشگاه گل فروشی و یک فروشگاه خواروبار فروشی سرقت کند. وی به دادگاه گفت این پول را برای سفر به خانه‌اش که در 5 هزار کیلومتری شهر تومسک قرار دارد، لازم داشته است و سپس به 5 فقره سرقت اعتراف کرد. با این حال، وی گفت نتوانسته است مبلغ مورد نیاز برای این سفر را جمع آوری کند.

قوانین کیفری روسیه برای سرقتی که در آن از اسلحه جعلی استفاده شده باشد مجازاتی خفیف، مانند 5 سال کار اجباری بدون حبس، در نظر می‌گیرد. با این‌حال، دادگاه با توجه به سوء سابقه کیفری وی، مجازاتی سخت‌گیرانه‌تر برای او تعیین کرد.

این مرد روس تنها 5 ماه پس از آزاد شدن از زندان، مرتکب این جرائم شده است. حکم دادگاه درباره وی تاکنون به مرحله اجرا نرسیده است.

در ماه ژوئن، ویدیویی از یک سرقت ناموفق از یک فروشگاه روسی در فضای مجازی منتشر شد. این ویدئو صندوقدار فروشگاه را در حالی نشان می‌دهد که سارق، اسلحه را به سوی وی گرفته است اما وی بدون توجه به سارق مسلح به کار خود ادامه می‌دهد و موجب می‌شود سارق از فروشگاه خارج شود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین