|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۹
مهندس يكه زارع به مناسبت گشايش نمايشگاه شيراز اعلام كرد:
کد خبر: ۱۸۴۸۰
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۷
مدير عامل گروه صنعتي ايران به مناسبت گشايش سيزدهمين نمايشگاه بين المللي نيرو محركه، خودرو و قطعات خودرو شيراز پيامي صادر كرد.
در پيام مهندس هاشم يكه زارع آمده است: دردنياي كنوني پويايي و پيشرو بودن يك شركت خودروسازرا با سهم و اعتبار آن در بازار هاي داخلي و بين المللي محك مي زنند و گروه صنعتي ايران خودرو با چنين باوري است كه در دولت تدبير و اميد گام در مسیر عرصه جهاني صادرات خودرو و حضور در نمايشگاه هاي بين المللي و استاني گذارده است.

استراتژي مورد نظر، صادرات به بازارهاي هدف با محوريت رانا و دنا و نيز جذب و ارتقاي تكنولوژي، توسعه دانش فني و توليد محصول مشترك بر مبناي يك رابطه هدفمند با خودروسازان جهاني است. اين گروه صنعتي با ايجاد تنوع در محصولات و توليد محصولات جديد و به كارگيري فن آوري روز دنيا از طراحي تا خدمات پس از فروش تلاش های موثري را انجام داده است.

امروزه رخ‌دادهاي مربوط به صنعت خودرو و به تبع آن برگزاري و حضور درنمايشگاه هاي خودرو بسیار پر جاذبه است و استقبال چشم‌گير مردم شهرها و استان ها از اين نوع نمايشگاه ها بيانگر آن است كه نمایشگاه محل تلاقی بازدیدکنندگان و عرضه‌کنندگان کالاها و خدمات و نقطه برخورد عرضه و تقاضاست.

در یک نمایشگاه تولید کنندگان، محصولات مورد نظر خود را به معرض نمايش مي گذارند، نوآوري ها، خلاقيت ها و ابتكارات خود را عرضه مي دارند و بازديد كنندگان نيز ذوق، سليقه و تمايلات خود را جست وجو می کنند.

بدين ترتيب اين دو گروه مناسب ترين شرايط را براي برقراري ارتباط درآينده در برابر خود مهيا مي بينند. درميان اقشار دیدار کننده، نوجوانان و جوانان بالاترین درجه مشارکت را دارند. اين گروه سني با توجه به دسترسي آسان به اطلاعات و اخبار ذي‌ربط، ‌خواسته هاي فراواني از توليد كنندگان دارند و كم توجهي به آنان همچون از دست دادن بخشي از سهم مشتريان آینده شركت هاي خودرو سازي است.

بديهي است جلب نظر مشتريان آتي كه همانا جوانان اين مرز و بوم هستند، بسيار حائز اهميت است. طراحي هاي جديد، تجهيزات اسپرت، آپشن و رنگ هاي متنوع و شاد ... از حداقل توقعات جوانان است.

ايران خودرو به عنوان پيشروترين خودروساز كشور تدابير تازه اي را براي اين قشر عظيم جامعه انديشيده است و با عرضه محصولات جديد در نمايشگاه شيراز يك قدم به سوي جلب رضايت مشتريان مردم استان فارس نزديك تر شده است. عرضه محصولاتي چون رانا، دنا و سورن سال حاصل انتظار و تقاضاي مردم خوب ميهن اسلامي است كه در اين نمايشگاه به منصه ظهور رسيده است.

اين شركت روزبه روز بر توان رقابتي خود تا رسيدن به مفهوم واقعی خودروسازی مي افزايد و براين اساس افزايش سطح كيفي، توسعه محصولات جديد، توليد پلاتفرم هاي جديد ، افزايش توان مهندسي طراحي، ‌ارتقاي رضايت مشتريان و برنامه ريزي به منظور تنوع روش هاي نوين بازار يابي و فروش را در دستور كار خود قرار داده است. اميدآن كه در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملي و مديريت جهادي بتوانيم گام هاي بلند و پيوسته اي را در روند صعودي برداریم.

منبع:ایکوپرس
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین