|
|
امروز: جمعه ۰۶ مهر ۱۴۰۳ - ۰۶:۳۸
کد خبر: ۱۸۴۷۱
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۱
رژیم صهیونیستی که همواره با کوبیدن بر طبل ایران هراسی و تلاش برای اقدامات ضدایرانی خود، غرب را برای مقابله با برنامه های صلح آمیز هسته ای جمهوری اسلامی تحریک می کند، چنان گرفتار انزوای سیاسی شده است که وزیر جنگ سابق این رژیم را ناگزیر به اعتراف کرد.
به گزارش روزنامه ˈعاروتص شوعˈ چاپ فلسطین اشغالی، ˈشائول موفازˈ دیروز (دوشنبه) در چهاردهمین کنفرانس امنیتی ˈهرتزلیاˈ در تل آویو، گفت که تل آویو به دلیل اصرار بر این موضع خود که ˈاز همین فردا به ایران حمله می کنیمˈ، تنها ماند و فرصت نقش آفرینی در مذاکرات هسته ای ایران را از دست داد.

موفاز افزود: آمریکا بیش از یک سال پشت درهای بسته درباره وضعیت هسته ای ایران با این کشور مذاکره کرد، اما ˈاسرائیلˈ که ˈاین مساله شاید یکی از مهم ترین مسایلی است که موجودیتش را تهدید می کندˈ، از این نشست ها اطلاعی نداشت.

وی با بیان این که ˈما به دستور کار سیاسی مشترک با آمریکا نیاز داریمˈ، مدعی شد که ایران از ˈدوران آرامشˈ کنونی برای پیشبرد برنامه هسته یی اش استفاده می کند.

موفاز در اشاره به ناتوانی رژیم صهیونیستی گفت که اساسا اگر قدرت بازدارندگی ما خوب بود، ˈحماسˈ نمی توانست در نوار غزه حاکم شود.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین