|
|
امروز: پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۷
کد خبر: ۱۸۴۵۵۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۷
در اجلاس سراسری مدیریت مشتری مداری که در مرکز همایش‌های بین المللی صدا و سیما برگزار شد، دکتر حسین محمد پورزرندی، مدیرعامل این بانک، جایزه ویژه این اجلاس را با رویکرد رضایتمندی مشتری از آن خود کرد.
مدیرعامل بانک شهر، جایزه ویژه مشتری مداری را به خود اختصاص داد.

به گزارش مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، در اجلاس سراسری مدیریت مشتری مداری که در مرکز همایش‌های بین المللی صدا و سیما برگزار شد، دکتر حسین محمد پورزرندی، مدیرعامل این بانک، جایزه ویژه این اجلاس را با رویکرد رضایتمندی مشتری از آن خود کرد.

بر این اساس، این همایش با هدف معرفی و قدردانی از پیشگامان این عرصه و  با حضور جمعی از مدیران و صاحبان صنایع از بخش های دولتی و خصوصی برگزار شد که با توجه به اقدامات و سوابق موفق بانک شهر در زمینه جلب رضایتمندی مشتری و ایجاد فرآیند رضایت در مشتری، مدیر عامل این بانک، موفق شد تا این جایزه را به خود اختصاص دهد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین