|
|
امروز: شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۵:۰۸
کد خبر: ۱۸۴۳۶۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۰
پیروزبخت با اشاره به شعار مجمع عمومی سازمان بین المللی استاندارد با عنوان "فکر باز تحول می آفریند" درباره رویکرد فرايندي گفت: مفهوم اصلی رویکرد فرايندي و فکر باز این است که منافع ملی را جایگزین مسائل شخصی، جناحی و بخشی کنیم و برای رفاه و آرامش و آسایش مردم گام برداریم.
نیره پیروزبخت،  رئیس سازمان ملی استاندارد ایران که برای شرکت در آیین گرامیداشت هفته استاندارد و قدردانی از واحدهای نمونه تولیدی استاندارد به خرم آباد سفر کرده است با تاکید بر همگرایی و هماهنگی دستگاه های اجرایی در پیشبرد امور گفت: جزیره های جداگانه نمی توانند کاری از پیش ببرند.

به گزارش  دفتر روابط عمومی و ارتباطات بین الملل: رئیس سازمان ملی استاندارد ایران در این آیین گفت: استاندارد نظمی است مبتنی بر قاعده که در سراسر زندگی جاری و ساری است.

وی ادامه داد: تا 20 سال پیش استانداردها فقط برای کالاها استفاده می شدند اما بعد از آن خدمات را نیز شامل شد و امروز از محدوده کالاها و خدمات فراتر رفته و به فرآیندها نیز تسری یافته است.

پیروزبخت با اشاره به شعار مجمع عمومی سازمان بین المللی استاندارد با عنوان "فکر باز تحول می آفریند" درباره رویکرد فرايندي گفت: مفهوم اصلی رویکرد فرايندي و فکر باز این است که منافع ملی را جایگزین مسائل شخصی،  جناحی و بخشی کنیم و برای رفاه و آرامش و آسایش مردم گام برداریم.

در این مراسم از 2 واحد تولیدی نمونه، 3 واحد ساعی در کیفیت و 2 مدیر کنترل کیفیت استان لرستان با اهدای لوح و تندیس قدردانی شد.

بر اساس این گزارش در این مراسم علاوه بر رئیس سازمان ملی استاندارد،  خادمی، استاندار لرستان، راشدی،  رئیس اتاق اصناف لرستان و اصلانی،  معاون استاندار نیز درباره ضرورت حمایت و تقویت استاندارد سخنرانی کردند.

نیره پیروزبخت که صبح یکشنبه به منظور شرکت در آیین  روز جهانی استاندارد و دیدار با مقامات استانی به خرم آباد سفر کرده است علاوه بر شرکت در شورای استاندارد استان لرستان و دیدار با استاندار با حجت‌الاسلام میرعمادی نماینده ولی فقیه و امام جمعه خرم آباد، نیز دیدار خواهد کرد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین