|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۰
کد خبر: ۱۸۴۲۶۷
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۸
هافبک ملی‌پوش استقلال گفت که درباره محرومیتش چیزی نشنیده است.
 هافبک ملی‌پوش استقلال گفت که درباره محرومیتش چیزی نشنیده است.

تمرین روز یک‌شنبه استقلالی‌ها در حالی در زمین شماره ۲ آزادی آغاز شد که اهالی رسانه برای پوشش واکنش وریا غفوری نسبت به خبر محرومیتش در این مکان حاضر شده بودند.

در این میان وریا غفوری در واکنش به سوال یکی از خبرنگاران که از او پرسید چرا آن‌قدر خوشحال است؟ گفت: چرا خوشحال نباشم؟ در این زمان خبرنگار پرسید مگر محروم نشده‌اید؟ که غفوری گفت: من چیزی در این باره نشنیده‌ام.

غفوری در ادامه در گفتگو با خبرنگار سایت نود گفت: نمونه چنین عکسی را از کمال کامیابی نیا نیز در همان سفره خانه منتشر کردند که آن هم فتوشاپ بود. اگر دقت کنید می‌بینید در همان عکس یک نفر را کات کرده اند و من را جایش گذاشته اند. اصلا من آنجا نبوده ام همانطور که کمال هم آنجا نبود. متاسفانه فتوشاپ کارهای قوی حالا در فضای مجازی فعالیت دارند و می توانند شما را در موقعیتی باور نکردنی قرار بدهند!

به گزارش نود، غفوری تصریح کرد: شاید بسیاری از فوتبالیستها قلیان بکشند اما من جزو این دسته نیستم و این را همه دوستان و اطرافیانم می دانند. این کار اخلاقی نیست که با فتوشاپ کردن یک عکس برای بازیکنان مشکل درست کنند. الان همه می توانند با فتوشاپ برای هر بازیکنی عکس با قلیان یا چیزهای دیگر درست کنند و دردسر برایش بسازند. به هر حال باید کارشناسانی باشند که بگویند این عکس واقعی است یا فتوشاپ.

مدافع استقلال که حالا گفته می شود به دلیل محرومیت ناشی از همین موضوع، در دربی غایب خواهد بود ادامه داد: ظاهرا قصد دارند قبل از دربی روحیه من و استقلال را پایین بیاورند. اگر کاری کرده باشم پای آن می ایستم اما هیچوقت در زندگی ام لب به قلیان و سیگار و دود نزده ام.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین