|
|
امروز: چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۸
کد خبر: ۱۸۴۲۳۷
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۱
با اجرای عملیات کابل برگردان ارتباط تلفنی مشترکان ۹ مرکز مخابراتی در تهران به مدت ۳ روز اختلال خواهد داشت.
 با اجرای عملیات کابل برگردان ارتباط تلفنی مشترکان ۹ مرکز مخابراتی در تهران به مدت ۳ روز اختلال خواهد داشت.

عملیات کابل برگردان با هدف توسعه شبکه کابل در مراکز مخابرات پیروزی، شهید دیالمه، الغدیر، شهید لطیفی، جاجرود و پردیس از امروز ۳۰ مهرماه و در مراکز مخابرات جماران، آیت الله کاشانی و دانشگاه از فردا اول آبان ماه آغاز می شود.

با اجرای این عملیات، ارتباط تلفنی مشترکان در مرکز مخابرات پیروزی با پیش شماره های ۳۳۳۰ الی ۳۳۳۶، ۳۳۲۵، ۳۳۷۸، ۳۳۷۹ و ۳۶۶۰ در محدوده خیابانهای شکوفه، شهید داود عمریه، ۱۷ شهریور و کوچه سعید از امروز تا ۳ روز آینده اختلال دارد.

در همین حال ارتباط تلفنی مشترکان در مرکز مخابرات شهید دیالمه با پیش شماره های ۳۳۱۲، ۳۳۱۳، ۳۳۴۴ و ۳۳۵۰ الی ۳۳۵۶ در محدوده خیابان های ری، شوش و شهید رحیم پیمانی، در مرکز مخابرات الغدیر با پیش شماره های ۳۳۰۰ الی ۳۳۰۴، ۳۳۶۸ الی ۳۳۷۳، ۳۳۴۳ و ۳۶۶۲ در محدوده خیابانهای خاوران، شهید طالب رضا، شهید تفرشی و شهید تاری و در مرکز مخابرات شهید لطیفی با پیش شماره های ۲۲۹۳ الی ۲۲۹۸، ۲۶۹۱ و ۲۶۷۵ در محدوده خیابان های گلزار، ششم و هفتم به مدت ۷۲ ساعت با اختلال همراه است.

با اجرای عملیات کابل برگردان ارتباط تلفنی و دیتای مشترکان در مراکز مخابرات جاجرود و پردیس نیز به مدت ۶ ساعت دچار اختلال می شود.

از سوی دیگر، در راستای این عملیات، ارتباط تلفنی مشترکان در مرکز مخابرات جماران با پیش شماره های ۲۶۱۰ الی ۲۶۱۴، ۲۲۸۰ الی ۲۲۸۳، ۲۲۲۸ و ۲۲۲۹ در محدوده خیابانهای شهید سبادی، یازدهم شرقی، شهید صبوری، نهم شرقی، حق دوست، گلها، نرگس، شهید مهدیزاده، شهید خداوردی، بنفشه و یازدهم و نهم غربی و در مرکز مخابرات آیت الله کاشانی با پیش شماره های ۴۴۰۰ الی ۴۴۰۹، ۴۴۹۵ و ۴۴۹۶ در محدوده خیابان های بلوار فردوس، رامین شمالی، گلستان جنوبی و کاشانی از فردا به مدت ۷۲ ساعت با اختلال همراه است.

با اجرای این عملیات، ارتباط تلفنی و دیتای مشترکان در مرکز مخابرات دانشگاه از ساعت ۲ بامداد روز اول آبان ماه به مدت ۴ ساعت دچار اختلال می شود.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین