|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۰
کد خبر: ۱۸۴۱۹۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۴
نماینده ولی فقیه در سپاه با تاکید بر اینکه دشمن حمایت های معنادار ملی از سپاه را درک کند، گفت: معنویت و مردمی بودن مهم ترین مولفه های اقتدار سپاه است.
 نماینده ولی فقیه در سپاه با تاکید بر اینکه دشمن حمایت های معنادار ملی از سپاه را درک کند، گفت: معنویت و مردمی بودن مهم ترین مولفه های اقتدار سپاه است.

حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی در سپاه در گفت‌وگویی با اشاره به واکنش قاطعانه آحاد ملت ایران نسبت به اظهارات ترامپ و دیگر مقامات آمریکایی علیه سپاه، گفت: اقدام" ترامپ" پیامد و کارکردی جز آشکار شدن عمق محبوبیت سپاه نزد مردم و مسئولین نداشته است، در واقع تلاش رییس جمهور نگون بخت آمریکا برای تخریب سپاه و دستاوردها و نقش آفرینی های راهبردی آن در منطقه، به ضد خود تبدیل و موجبات رسوایی و بی آبرویی او را فراهم آورد.

وی با برشماری شاخص ها و مولفه های اقتدار سپاه تصریح کرد: ایمان، معنویت، بصیرت،مردمی بودن، عمل انقلابی، انگیزه، قدرت و اراده راسخ پاسداران انقلاب که محصول تمسک آنان به آموزه های قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) و تبعیت کامل از وصایای حضرت امام (ره) و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است ،تعیین کننده ترین مولفه های اقتدار سپاه به شمار می رود.

سعیدی معنویت افزایی و بصیرت بخشی روز افزون به مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در اولویت مسئولیت های نمایندگی ولی فقیه در این نهاد انقلابی و مردمی توصیف و تصریح کرد: آمریکای داعش پرور باید بداند؛ نسل جدید سپاه سرشار از حضور خیل جوانانی است که شهید حججی ها را الگوی خود قرار داده اند و با انگیزه بالا و امید به آینده، آرمان و افق ترسیم شده توسط شهیدان را دنبال می کنند و در دفاع از اسلام، انقلاب و ایران عزیز حاضر هستند تمامی هستی خود را فدا کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه حمایت های معنادار و قاطع آحاد ملت و مسئولین را نشانه وحدت و اجماع ملی در ایران اسلامی برابر جبهه دشمن و مهاجمان به حوزه دفاع و امنیت کشور قلمداد و خاطرنشان کرد: گستاخی رییس جمهور بی خرد آمریکا به ملت ایران و سپاه پرده از چهره بزک شده لیبرال دموکراسی غرب برداشت و نشان داد که شعار "مرگ بر آمریکا" در زبان مردم، از فلسفه و بنیانی محکم برخوردار است.

سعیدی بهره گیری از تجارب چهاردهه گذشته را از مبانی مورد توجه سپاه در صحنه برنامه ریزی ها و اجرای مأموریت های محوله قلمداد کرد و گفت: حفظ و تقویت روحیه انقلابی،میدان دادن به نیروهای جوان مومن و انقلابی سپاهی و بسیجی در عرصه های دفاع عزتمندانه از دستاوردها و گفتمان انقلاب اسلامی و سرمایه گذاری برای تقویت قدرت دفاعی و موشکی و تأمین امنیت پایدار ملی از خطوط اساسی است که با الهام از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در دستور کار سپاه قرار دارد.

وی با قدردانی از حمایت های قاطع و الهام بخش مردم و مسئولین از فرزندان رشید خود در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در مقطعی حساس و خطیر، اتحاد و اراده ملی در صیانت از سنگرهای دفاع از امنیت کشور را به نمایش گذارد، تاکید کرد: بی شک این حمایت های صادقانه و مشتاقانه ضمن هشدار به دشمنان انقلاب و نظام اسلامی به ویژه هیأت حاکمه آمریکا، تاثیر خود در عرصه ی قدرت بازدارندگی کشور را تعمیق خواهد بخشید و موجبات دلگرمی و تقویت اراده و انگیزه پاسداران عزیز و باصلابت انقلاب اسلامی را فراهم تر می سازد.

نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به لزوم عبرت گرفتن سران کاخ سفید از تاریخ و آنچه بر قدرت های مستکبر گذشته است، گفت: روند تحولات بیانگر این حقیقت است که ایالات متحده آمریکا در مسیر اضمحلال و فروپاشی مهیب‌تر از ماجرای فروپاشی شوروی قرار گرفته است و شمشیر زورگویی، قلدری و سیاست های ظالمانه واشنگتن فاقد کارآیی است.

سعیدی در پایان تاکید کرد: پیوند و دلدادگی پاسداران انقلاب و مردم از هم ناگسستنی و به فضل الهی راهبرد نظام سلطه و صهیونیسم در ایجاد شکاف بین سپاه و ملت ایران همچنان ناکام و رسوا خواهد بود.این درسی‌است که ماجرای‌تشییع شهید محسن‌حججی و حمایت ملی از سپاه برابر یاوه گویی های ترامپ علیه این نهاد، به خوبی گویای آن است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین