|
|
امروز: پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۵
کد خبر: ۱۸۴۱۶۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۰
جنگنده‌های ارتش توانستند هر دو آن اردوگاه‌ها را منهدم و تروریست‌های موجود در آن را به هلاکت برسانند. در نتیجه این عملیات ۲۵ داعشی کشته و ۱۳ خودرو از جمله کامیون حامل تجهیزات نظامی این گروه تروریستی منهدم شد.
جنگنده‌های ارتش عراق پایگاه‌های داعش در غرب این کشور را بمباران کردند که گفته شده در اثر آن ۲۵ تن از عناصر این گروه تروریستی نزدیکی مرز عراق و سوریه از پای درآمده‌اند.

 به نقل از اسکای نیوز، اداره تبلیغات جنگ در فرماندهی عملیات مشترک ارتش عراق در بیانیه‌ای گفت: جنگنده‌های ارتش عراق هنگام بازدید مستمر از مناطق مجاور در مرزهای کشور با سوریه و سرکشی فرمانده عملیات الانبار به مناطق صحرای غربی به دو اردوگاه نظامی داعش دست یافتند.

در این بیانیه آمده است: جنگنده‌های ارتش توانستند هر دو آن اردوگاه‌ها را منهدم و تروریست‌های موجود در آن را به هلاکت برسانند. در نتیجه این عملیات ۲۵ داعشی کشته و ۱۳ خودرو از جمله کامیون حامل تجهیزات نظامی این گروه تروریستی منهدم شد.

جنگنده‌های عراق و ائتلاف بین‌المللی به شکل مستمر حملاتی را در مرزهای عراق و سوریه در شهرهای "القائم" و "راوه" در استان الانبار انجام می‌دهند، که با هدف آغاز عملیات برای بیرون راندن داعش از آخرین پایگاه‌های خود در صحرای غربی عراق است.

مقامات عراقی در حال تجهیز نیروهای نظامی مشترک از ارتش، پلیس فدرال، حشد شعبی و عشایر برای آغاز این عملیات هستند.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین