|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۶
کد خبر: ۱۸۴۱۵۹
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰
نظریه‌پردازان براین باورند که این هرم کریستالی باعث ناپدید شدن چند هواپیما و کشتی در این منطقه شده است. البته محل دقیق این هرم کریستالی هیچ‌ وقت مشخص نشد.
نظریه‌پردازان ادعا می‌کنند که دو ساختار زیر آب‌های ساحل باهاماس پیدا کرده‌اند که متعلق به فرهنگ‌های باستانی است.

به نقل از DailyMail، اخیرا ویدئویی در فیس‌بوک منتشر شده است که دو ساختار باستانی را در بستر آب‌های ساحل باهاماس نشان می‌دهد. برخی بر این باورند که این ساختارها آثار به جا مانده از فرهنگ باستانی، مانند فرهنگ آزتک در آمریکای شمالی، هستند.

اسکات وارینگ، صاحب حساب کاربری که این ویدیو را پست کرده است، به صورت روزانه ویدئوهایی از رصد بشقاب پرنده و فعالیت‌های پارانرمال منتشر می‌کند. وی در حال استفاده از «گوگل ارث» برای پیدا کردن فعالیت‌های غیرمعمول بوده است که توجه‌اش به این اشکال عجیب‌وغریب جلب می‌شود.

وارینگ در این باره می‌گوید:‌ «این دو هرم را در بستر اقیانوس در نزدیکی جزیره پیدا کردم. خیلی راحت می‌توان شکل این اهرام را تشخیص داد. این امر نشان می‌دهد که این جزیره زمانی محل سکونت مردمانی باستانی مانند مردم آزتک بوده است».

این دو ساختار واقعا شبیه به هرم هستند که طی سال‌ها فرسوده شده‌اند. در واقع اشیا در دریا و اقیانوس بهتر حفظ می‌شوند چراکه در هوای آزاد قرار ندارند بنابراین میزان فرسایش در اقیانوس کم‌تر است.

اگر این ساختارها واقعا هرم باشند، قدمت آنها بیشتر از بقایای کشف‌شده روی زمین است.

این دو هرم ساختار مشابهی ندارند؛ یکی از آنها ساختار سه طرفه مانندی دارد، درست مانند اهرام جیزه. هرم دیگر، طراحی پله مانندی دارد که شبیه به یکی از معابد مایایی‌هاست.

برخی از کاربران براین باورند که این اهرام زیرآبی به یک نژاد بیگانگان باستانی تعلق دارد و برخی دیگر معتقدند که آنها ساختارهای سنگی هستند.

این اولین باری نیست که ساختارهای هرم مانند در این منطقه، که بخشی از مثلث برمودا است، دیده شده است. در سال 2012، فردی به نام دکتر میر ورلاج یک هرم کریستالی در عمق 2000 متری دریا پیدا کرد که اندازه آن سه برابر اهرام جیزه بود.

نظریه‌پردازان براین باورند که این هرم کریستالی باعث ناپدید شدن چند هواپیما و کشتی در این منطقه شده است. البته محل دقیق این هرم کریستالی هیچ‌ وقت مشخص نشد.

البته این بار با کمک گوگل ارث محل دقیق هرم‌های آبی مشخص شده است. این ساختارهای هرم مانند در عمق 13/7 کیلومتری اقیانوس آرام در غرب مکزیک قرار دارد.





منبع: آنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین