|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۶
کد خبر: ۱۸۴۱۰۵
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۲
فضای مجازی برای عده ای مکانی شده برای بازی با آبروی مردم و هنرمندان.
  امروز(شنبه)در فضای مجازی شایعه ای مدام دست به دست و تکرار شد که قرار است هنرمندان بی حاشیه،همایون شجریان و سحر دولتشاهی با یکدیگر ازدواج کنند.

دست به دست شدن این شایعه در فضای مجازی،حتی اگر حقیقت هم داشته باشد،ورود به حریم خصوصی مردم است که باید با آن برخورد شود.

همایون شجریان هنرمندی است توانا و بی حاشیه که فقط به هنر خود، موسیقی فکر می کند.این هنرمند ارزنده که اخلاقی نیکو نیز دارد،هرگز به دام شایعه ها نیفتاده و نخواهد افتاد،حتی در رسانه ها نیز کمتر مصاحبه ای از وی منتشر می شود.این نشان دهنده این مهم است که همایون شجریان علاقه ای به جار و جنجال رسانه ای ندارد و هنرش ، معرف اوست.

سحر دولتشاهی نیز از بازیگران بی حاشیه ای است که توجه او بیشتر معطوف به هنر خویش است ، نه سر و صدای رسانه ای.

شایعه سازان فضای مجازی که حیات خود را در برهم زدن آرامش مردم می بینند،این بار تیرهای شایعه خود را به سوی دو هنرمند بی حاشیه شلیک کرده اند تا برای دقایقی هم که شده صفحه مجازی آنان تعدادی بازدید کننده داشته باشد.

ممکن است شایعه ازدواج همایون شجریان و سحر دولتشاهی واقعیت داشته باشد،اما تا زمانی که این دو هنرمند نخواهند آن را اعلام کنند،کسی حق ندارد آن را در فضای مجازی دست به دست کند.

این کار، شکستن حریم خصوصی  مردم است و مسوولان امر باید با این گونه افراد خطا کار برخورد کنند تا فضای مجازی بیش از این آلوده نشود.

منبع : صبا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین