|
|
امروز: شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۵
کد خبر: ۱۸۳۹۴۱
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۶
ما سه روز قبل بازی بسیار سختی را در کرمان انجام دادیم و امروز هم 90 دقیقه پا به پای استقلال پیش آمدیم اما کمی بدشانس بودیم. البته می‌خواهم از هواداران تشکر کنم که ما را حمایت کردند.
سرمربی تیم فوتبال نساجی مازنداران می‌گوید تیمش در بازی مقابل استقلال بدشانس بود.

 مهدی پاشازاده پس از شکست تیمش مقابل استقلال در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اظهار کرد: ما بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم. مطمئنا اگر این بازی در قائم شهر برگزار می شد شرایط به گونه‌ای دیگر بود. من به تیم حریف و بازیکنان آنها احترام می‌گذارم اما به هر حال تیم من هم بازی خوبی به نمایش گذاشت. ما در نیمه دوم با تغییراتی که انجام دادیم توانستیم نبض بازی را در اختیار بگیریم و اگر آن گل نیمه اول را دریافت نمی‌کردیم مطمئنا بهتر می‌شد اما با این حال من از عملکرد تیمم راضی هستم.

وی تصریح کرد: ما سه روز قبل بازی بسیار سختی را در کرمان انجام دادیم و امروز هم 90 دقیقه پا به پای استقلال پیش آمدیم  اما کمی بدشانس بودیم. البته می‌خواهم از هواداران تشکر کنم که ما را حمایت کردند.

پاشازاده درباره حواشی رخ داده در نیمه دوم بازی هم گفت:‌ من به داور چیزی نگفتم و فقط گفتم «‌ئه» ! به خاطر همین مسئله من را اخراج کرد. داور چهارم هم خط محوطه فنی را با مرز آمریکا و مکزیک اشتباه گرفته بود و هر وقت پایم را آن طرف می‌گذاشتم تذکر می‌داد. پس از اخراج هم من فقط از داور بازی خواستم نسبت به اخراجم توضیح بدهد که چرا مرا اخراج کرده است.

ادامه دارد....

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین