|
|
امروز: شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۹
کد خبر: ۱۸۳۹۱۲
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۳
«تیم نوجوانان کادر فنی خوبی دارد و عباس چمنیان به نوعی یک معلم است او برای تیمش معلمی می‌کند و کادر مجربی دارد. تیم نوجوانان بسیار کم حاشیه است و واقعاً نتایج عالی کسب کرده است.»
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: عباس چمنیان یک معلم است و واقعاً در کنار مربیگری برای بازیکنان معلمی می‌کند.

 مهدی تاج در برنامه ورزشی ورزش یک در رابطه با موفقیت‌های تیم فوتبال نوجوانان ایران،گفت: «از عملکرد این تیم ارزیابی مثبت داریم. اتفاقات فوتبال از نوجوانان شروع می‌شود و بعد به جوانان امید و بزرگسالان می‌رسد. اگر این بازیکنان رها نشوند 10 سال بعد می‌توانیم انتظار داشتن یک تیم ملی قوی را داشته باشیم به نوعی همان کاری که آلمانی‌ها کردند توانستند به قهرمانی‌های زیادی دست یابند.»

وی افزود: «تیم نوجوانان کادر فنی خوبی دارد و عباس چمنیان به نوعی یک معلم است او برای تیمش معلمی می‌کند و کادر مجربی دارد. تیم نوجوانان بسیار کم حاشیه است و واقعاً نتایج عالی کسب کرده است.»

رئیس فدراسیون فوتبال در رابطه با اینکه فیفا از تیم ملی تمجید کرده و ایران را 5 ستاره معرفی کرده، تصریح کرد: «5 رویداد بزرگ در فیفا وجود دارد که برای آنها بسیار اهمیت دارد. اولین ستاره به تیم بزرگسالان تعلق گرفته که توانسته به جام جهانی صعود کند البته این صعود با قبل متفاوت بوده است چرا که برای دومین بار به صورت پی در پی به جام جهانی رفتیم و دو بازی زودتر موفق به این کار شدیم.ما در مرحله گروهی شکستی هم نداشتیم و چند رکورد داشتیم. تیم فوتسال ما نتایج بسیار خوبی گرفت و به رده سوم جهان رسید. یک ستاره به خاطر حضور این تیم در جام جهانی گرفتیم. تیم فوتبال ساحلی در مسابقات بین قاره‌ای عالی کار کرد اما این تیم هم یک ستاره به خاطر حضور در جام جهانی گرفت. تیم جوانان به جام جهانی رفت و یک ستاره گرفت. تیم ن وجوانان هم که الان بهترین نتایج را در بین سایر تیم‌ها کسب کرده به خاطر حضور در جام جهانی یک ستاره گرفته است که ما تنها تیم 5 ستاره باشیم خود فیفا نوشته وقتی بحث 5 ستاره شدن مطرح می‌شود همه یاد آلمان، برزیل یا اسپانیا می‌افتند اما این بار این اتفاق برای ایران افتاده که باید تبریک بگوییم.»

تاج در رابطه با تعداد تیم‌های صعودکننده به لیگ برتر و اینکه آیا صعود دو تیم قطعی شده است، تصریح کرد: «فعلا بحث همان صعود دو تیم است اما این مسئله باید تصویب شود در جلسه روز شنبه که نشست هیأت رئیسه است در این مورد بحث و بازنگری صورت می‌گیرد و در نهایت اینکه چند تیم صعود خواهند کردند به تیم نهایی مشخص می‌شود.»

وی در پایان عنوان کرد:‌«باید خبر خوشی را اعلام کنم که با تغییر نحوه بلیت‌فروشی این اتفاق امروز از طریق خود باشگاه‌ها انجام می‌شود همچنین در مورد بحث فساد در فوتبال باید بگویم فوتبال هم مثل سایر پدیده‌های اجتماعی با فساد روبه‌رو است اما این مسئله در فوتبال بیشتر به چشم یمی‌آید،‌فساد فوتبال بسیار کمتر است اما فوتبال یک حالت شیشه‌ای دارد که همه آن را می‌بینند. این موضوع از طریق کمیته اخلاق بررسی می‌شود و باید این مسئله را بیان کنم که ما در کمیته اخلاق پرونده باز نداریم، هر پرونده‌ای آمده رسیدگی شده، کمیته امنیت و دادسرا هم کمک می‌کنند و این موضوع منجر به صدور احکام می‌شود. رسانه ملی جای رسیدگی به تخلفات نیست آنها می‌توانند مشکلات را گوشزد کنند اما جایی که باید به این مسائل رسیدگی شود کمیته اخلاق است که با کمک دستگاه‌های نظارتی اطلاعاتی بهترین تصمیم را می‌گیرند.کریمی و سایر عزیزیان دلشان می‌سوزد و جای تشکر دارد اما اگر موضوعی است به صورت مکتوب به کمیته اخلاق بدهند تا از این طریق پیگیری شود.»

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین