|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۳
کد خبر: ۱۸۳۸۹۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۱
در این دوره از مسابقات مهدی پور رهنما علاوه بر کسب مدال طلای کلاس K44 وزن 75 کیلو گرم ، عنوان فنی ترین وزرشکارمسابقات را نیز به خود اختصاص داد.
تیم ملی پارا تکواندو ایران در هفتمین دوره رقابت های جهانی پاراتکواندو انگلستان،با کسب یک مدال طلا و 2 برنز در جایگاه چهارم جهان ایستاد.

 در این دوره از مسابقات مهدی پور رهنما علاوه بر کسب مدال طلای کلاس K44 وزن 75 کیلو گرم ، عنوان فنی ترین وزرشکارمسابقات را نیز به خود اختصاص داد.

احمد نریمانی و سعید صادقیان پور نیز در کلاس K42 به دو نشان برنز دست یافتند.

هفتمین دوره مسابقات پاراتکواندو قهرمانی جهان در دو بخش کیوروگی و پومسه روز گذشته (پنجشنبه - 27 مهرماه) با حضور 257 تکواندوکار (164 کیوروگی، 93 پومسه) از 59 کشور در سالن «کاپرباکس آرنا» لندن برگزار شد.

تیم‌ ملی پاراتکواندو ایران تنها با 5 نماینده در این رقابت‌ها حضور پیدا کرده بود که با کسب یک مدال طلا (مهدی پوررهنما)، 2 برنز (احمد نریمانی و سعید صادقیان‌پور) و 9 امتیاز موفق شد عنوان چهارم جهان را به خود اختصاص دهد.

روسیه با 5 مدال طلا، یک نقره، 5 برنز و 43 امتیاز قهرمان شد، روسیه با 18 ورزشکار در این دوره از مسابقات شرکت کرده بود( در مسابقات پارا تکواندو محدوویتی در تعداد شرکت کنندگان وجود ندارد). تیم ترکیه با یک طلا، 3 نقره، 2 برنز و 18 امتیاز نایب قهرمان شد و تیم قزاقستان با 2 طلا و 14 امتیاز بر سکوی سومی ایستاد.

امتیاز این رقابت‌ها G10 است و به نفر اول 100 امتیاز، نفر دوم 60 امتیاز و نفرات سوم 36 امتیاز در راستای کسب سهمیه پارالمپیک 2020 توکیو تعلق می‌گیرد.

سعید صادقیان پور در کلاس K42، احمد نریمانی در کلاس K42، اصغر عزیزی در کلاس K44، محمود جعفرزاده در کلاس K42 و مهدی پور رهنما در کلاس K44، نمایندگان کشورمان در این مسابقات هستند.

مسعود لشگری، سرپرستی تیم را بر عهده دارد و پیام خانلرخانی به عنوان سرمربی تیم ملی و مهدی احمدی به عنوان مربی تیم ملی ملی پوشان راه همراهی می کنند.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین