|
|
امروز: يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۶
کد خبر: ۱۸۳۷۳۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۳
مرزبانان هوشیار این پایگاه ها پس از کسب این خبر با تمهیدات اطلاعاتی و همکاری مرزنشینان، بلافاصله تدابیر لازم را برای توقف کردن قاچاقچیان آغاز و در موقعیت های احتمالی ورود قاچاقچیان اجرای کمین کردند.
فرمانده مرزبانی هرمزگان از کشف بیش از یک تن مواد مخدر در۲۴ساعت گذشته در مرزهای هرمزگان خبر داد.

 علی اصغر خرم روی افزود: در راستای برخورد قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ در طول نوار مرزی ، مرزبانان پایگاه دریابانی بندرعباس و ناوگروه شناوری پارسیان در۲۴ساعت گذشته با انجام اقدامات اطلاعاتی در سطح حوزه از ورود یک محموله مواد مخدر به سمت سواحل این شهرستان ها مطلع شدند.

خرم روی ادامه داد: مرزبانان هوشیار این پایگاه ها پس از کسب این خبر با تمهیدات اطلاعاتی و همکاری مرزنشینان، بلافاصله تدابیر لازم را برای توقف کردن قاچاقچیان آغاز و در موقعیت های احتمالی ورود قاچاقچیان اجرای کمین کردند.

وی افزود:ماموران با اجرای کمین در۲۴ساعت گذشته قاچاقچیان را مشاهده و به آنها فرمان ایست دادند.

خرم روی با بیان اینکه در این عملیات ها ۲نفر از سوداگران مرگ دستگیر شده اند گفت: ماموران با توقیف ۲ فروند شناور و یک دستگاه خودروی سواری موفق به کشف یک هزار و ۳۷۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک شدند.

کشف یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریالی کالای قاچاق در بندرلنگه

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان از تشدید طرح مبارزه با قاچاق کالا و کشف انواع کالای قاچاق به ارزش یک میلیاردو ۲۰۰ میلیون ریال در شهرستان بندرلنگه خبر داد.

خرم روی گفت: در اجرای طرح مشترک دستورالعمل واپایش عملیاتی مرزبانی و انتظامی،طرح مبارزه با قاچاق کالا با هدف جلوگیری از هدر رفت سرمایه های ملی،در روستای «حشم هود» از توابع شهرستان بندرلنگه اجرا شد.

وی افزود: در اجرای این طرح مامورین مرزبانی و انتظامی موفق به کشف ۵۴۰ هزار نخ سیگار، ۱۰۰ کیلو گرم پودر بدنسازی ،۱۵هزار و ۶۰۰ عدد قرص نیروزا و ۹۰ ثوب البسه خارجی قاچاق و فاقد هر گونه مدرک معتبر قانونی که در مخفیگاه دپو بوده، شدند.

خرم روی با اشاره به اینکه ارزش کالاهای قاچاق کشف شده بنا به نظر کارشناسان یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است تصریح کرد: کالای های قاچاق کشف شده جهت سیر مراحل قانونی به پلیس کالای قاچاق شهرستان دلالت داده شد.

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان با تأکید بر استمرار طرح های پاکسازی نقاط آلوده به قاچاق و قدردانی از همکاری و مشارکت مرزبانی در اجرای این طرح ها، خاطرنشان کرد: یکی از رسالت های مرزبانی، برقراری نظم و امنیت عمومی است و پلیس با تمام توان و اقتدار در این راه گام برمی دارد.
منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین