کد خبر: ۱۸۳۶۳۴
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۶
گردش مالی صنعت حلال سالانه در جهان 2 هزار میلیارد دلار است و سازمان ملی استاندارد ایران در حوزه حلال گام های بلندی برداشته است.
 رئیس سازمان ملی استاندارد ایران در مراسم قدردانی از برگزیدگان استاندارد در اصفهان گفت: فکر باز تحول آفرین است.

به گزارش دفتر روابط عمومی و ارتباطات بین الملل سازمان ملی استاندارد؛ نیره پیروزبخت در این مراسم وجود نداشتن استاندارد برای کالاها و خدمات را موجب از بین رفتن شفاف سازی، اتلاف زمان و انرژی دانست.

رئیس سازمان ملی استاندارد ایران با اشاره به شعار امسال سازمان بین المللی استاندارد با عنوان "استانداردها شهرها را هوشمندتر می کند" گفت: مفهوم اصلی هوشمندسازی در این شعار، هوشمندسازی همراه با چابک سازی فرایندها در شهرهاست و باید به این نکته توجه داشته باشیم.

پیروزبخت با اشاره به شعار طرح شده در مجمع عمومی ايزو در آلمان با عنوان "فکر باز تحول می آفریند" افزود: تا فکر باز نداشته باشیم نمی توانیم دنبال تحول برویم. باید به دور از هر گونه نگرش جناحی، سیاسی و بخشی برای نظام و مردم کار کنیم و فقط به منفعت و رفاه و آرامش مردم بیندیشیم و برای این کار لازم است رویکرد فرایندی داشته باشیم و همه در کنار هم با هم افزایی به صورت زنجیروار در برابر ناملایمات بایستیم و اجازه ندهیم هیچ روزنه و خللی در این همکاری به وجود آید.

رئیس سازمان ملی استاندارد ایران با اشاره به قانون جدید سازمان ملی استاندارد ایران که مراحل تایید و تصویب را می گذراند، گفت: ما از ابتدا در تدوین این قانون، رویکرد جامع و فرايندي که دربرگیرنده منافع مردم باشد را در نظر داشتیم.

پيروزبخت در پایان با برشمردن برخی از دستاوردهای این سازمان اظهار داشت: گردش مالی صنعت حلال سالانه در جهان 2 هزار میلیارد دلار است و سازمان ملی استاندارد ایران در حوزه حلال گام های بلندی برداشته است.

وی ادامه داد: در استان اصفهان با توجه به ظرفیت های متعدد گردشگری، تعریف و اجرای گردشگری حلال اهمیت ویژه ای دارد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین