|
|
امروز: يکشنبه ۱۰ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۰
کد خبر: ۱۸۳۵۶۹
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۲
وزارت ورزش و جوانان اخیراً سعی دارد دست به جوان‌گرایی در حوزه معاونت جوانان وزارتخانه بزند که در این راستا ۳ انتصاب داشتیم که ۲ نفر از این مدیران، افراد زیر ۴۰ سال بودند
 وزیر ورزش و جوانان ضمن تاکید بر لزوم رسیدگی به موضوع بازیکنان «قلیانی» توسط کمیته انضباطی و اخلاقی فدراسیون فوتبال، از رایزنی این فدراسیون برای حل مشکل میزبانی تیم‌های ایرانی در رقابت با تیم‌های عربستانی خبر داد و درباره حضور زنان در ورزشگاه‌ها نیز گفت: باید هماهنگی‌های فرهنگی و اجتماعی لازم در این رابطه صورت بگیرد که هم‌اکنون در حال پیگیری امور هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، مسعود سلطانی‌فر در حاشیه نشست هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره اظهار اخیر سخنگوی دولت مبنی بر فراهم نبودن زیرساخت‌های فرهنگی و اجتماعی برای حضور زنان در ورزشگاه‌ها گفت: نیاز است هماهنگی‌های فرهنگی و اجتماعی لازم در این رابطه صورت بگیرد که هم‌اکنون در حال پیگیری امور هستیم.

وی در پاسخ به سوال درمورد انتقاد برخی ناظران و هواداران قرمزپوشان پایتخت مبنی بر این‌که اگر تهران امکان میزبانی از تیم عربستانی را داشت، نتیجه به شکلی دیگر برای سرخ‌ها رقم می‌خورد، گفت: هم‌اکنون فدارسیون فوتبال پیگیری می‌کند که حکمی بگیرد تا تیم‌های عربستانی را مجبور به حضور در ایران در بازی‌های متقابل کند.

وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به سوال دیگر ایلنا درخصوص آخرین وضعیت خصوصی‌سازی ۲ باشگاه پرسپولیس و استقلال تهران نیز اعلام کرد: جلسه‌ای با مسئولان سازمان خصوصی‌سازی در هفته گذشته برگزار شد و هم‌اکنون مشغول بررسی شیوه‌های مختلف خصوصی‌سازی این ۲ باشگاه بزرگ فوتبال هستیم و امیدواریم این‌بار بتوانیم با بررسی‌های کارشناسی دقیق‌تر به شیوه‌ای جلو برویم که این مسئله محقق شود.

وی همچنین در پاسخ به سوال دیگری درمورد ورود وزارت ورزش و جوانان به مشکل مهدی طارمی در باشگاه پرسپولیس گفت که همچنان منتظر ارسال گزارش ازسوی فدراسیون فوتبال است و این فدراسیون هنوز گزارشی ارائه نکرده است.

سلطانی‌فر در ادامه به سوال دیگری درباره انتشار اخبار و تصاویری از استعمال قلیان توسط بازیکنان فوتبال نیز پاسخ داد و گفت: این مسائل را باید کمیته انضباطی و کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال پیگیری کند؛ چرا که در حیطه اختیارات و وظایف این فدراسیون است.

وی همچنین درباره آخرین تحولات در حوزه جوانان اعلام کرد: وزارت ورزش و جوانان اخیراً سعی دارد دست به جوان‌گرایی در حوزه معاونت جوانان وزارتخانه بزند که در این راستا ۳ انتصاب داشتیم که ۲ نفر از این مدیران، افراد زیر ۴۰ سال بودند.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: امیدواریم با تعامل بیشتر با سازمان‌های مردم‌نهاد و دیگر بخش‌های دست‌اندرکار و با هم‌گرایی و هم‌افزایی بیشتر بتوانیم گام‌هایی موثر در مسیر حل مشکلات جوانان برداریم.

سلطانی‌فر در پایان با بیان این‌که وزارت ورزش و جوانان خیزی برای تاثیرگذاری بیشتر در این حوزه برداشته است، گفت: ارتباط‌مان با سازمان‌های مردم‌نهاد بسیار نزدیک است و روز گذشته نیز جلسه بسیار خوبی با تعدادی از سازمان‌های مردم‌نهاد تهران و البرز داشتیم و بنا داریم به همین شکل این رویه را در دیگر استان‌های کشور نیز ادامه دهیم.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین