|
|
امروز: يکشنبه ۱۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۶
»
ویژه‌نگاری‌های روزنامه خراسان
کد خبر: ۱۸۳۵
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۲ - ۰۸:۲۰
این کارگروه کمترین مصوبه ابلاغی را در بین دیگر کارگروه های مصوب دولت داشته است و حتی برخی پیشنهادهای آن دارای مغایرت های اساسی با قوانین مصوب است.
تدبیر و امیدروزنامه خراسان در قالب اخبار ویژه امروز یکشنبه خود نوشت:

**کشف بی خبرترین کارگروه ویژه دولت

بر اساس بررسی های کارشناسان یک نهاد نظارتی، در حالی که دولت دهم در یکی از اولین تصمیم گیری های خود به پیشنهاد محمود احمدی نژاد، کارگروهی ویژه را به ریاست حمید بهبهانی وزیر سابق راه و ترابری به منظور ساماندهی، هماهنگی و توسعه و تشویق امر خدمات عبور کالا از کشور ایجاد کرده بود، این کارگروه کمترین مصوبه ابلاغی را در بین دیگر کارگروه های مصوب دولت داشته است و حتی برخی پیشنهادهای آن دارای مغایرت های اساسی با قوانین مصوب است.

**ساخت منزل مسکونی 2 برابر تعداد زلزله زدگان

بر اساس گزارش یک دستگاه نظارتی، در حالی که روند ساخت واحدهای مسکونی در اکثر مناطق زلزله زده سال گذشته به اتمام رسیده است اما برای برخی روستاهای آسیب دیده، تا 2 برابر خانواده های مستقر خانه مسکونی ساخته شده است که این موضوع ناشی از عدم محاسبه دقیق ساکنین است و از سوی دیگر، برای پرداخت برخی وام ها، از روستاییان 2 ضامن با گواهی کسر از حقوق درخواست شده است.

انتهای پیام/

 انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود.

منبع: تسنیم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین