|
|
امروز: چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۰
کد خبر: ۱۸۳۲۰۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۴
ما قبلا از پایش تصویری در ایرانشهر محروم بودیم، ولی درحال حاضر 8 کانون پایش کنترل سرعت نصب شده و 4 دوربین ثبت تخلف در شهرستان برای ثبت تخلف رانندگان نصب شده است که به زودی راه‌اندازی می‌شود.
 ‌فرماندار ایرانشهر گفت: گستردگی محورهای مواصلاتی از عوامل اصلی تصادفات در جاده‌های استان است که باید در این زمینه مقرهای حضور پلیس درسطح راه‌های استان تغییر پیدا ‌کند.

نبی بخش داوودی در جلسه شورای ترافیک استان سیستان و بلوچستان افزود: ما در ایرانشهر در زمان تعطیلی مدارس با کمبود نیروی پلیس راهور مواجه هستیم که در این زمینه گفت‌وگوهایی با رییس پلیس راهور استان انجام دادیم که به نتیجه رسیده‌ایم.

فرماندار ایرانشهر افزود: تردد سوخت کش‌ها و خودروهای حمل افغانی‌ها ‌و حمل مصالح ساختمانی که گاهی با ریختن این مصالح بر روی آسفالت خودروهای دیگر را دچار سانحه می‌کنند که باید کنترل و توسط پلیس اعمال قانون شوند.

وی تاکید کرد: قاچاقچیان سوخت یکی از عوامل اصلی در بروز تصادفات جنوب استان هستند.

فرماندار در ادامه تصریح کرد: از طرف بم به سمت ایرانشهر پلیس راه نداریم و در این مسیر از آنتن دهی تلفن همراه نیز محروم هستیم که باید این مشکلات رفع شود.

وی اظهار کرد: ما قبلا از پایش تصویری در ایرانشهر محروم بودیم، ولی درحال حاضر 8 کانون پایش کنترل سرعت نصب شده و 4 دوربین ثبت تخلف در شهرستان برای ثبت تخلف رانندگان نصب شده است که به زودی راه‌اندازی می‌شود.

داوودی گفت: روزانه 500 هزار لیتر در شهرستان مصرف سوخت داریم که 50 درصد از این سوخت‌ها صرف خودروهایی است که از استان‌های همجوار وارد ایرانشهر می‌شوند و زیر‌ساخت‌ها و ترافیک شهر را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: کل ناوگان تاکسی سواری در ایرانشهر 198 دستگاه است که از این تعداد 154 دستگاه فرسوده هستند و باید تعویض شوند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین