|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۹
کد خبر: ۱۸۲۹۴۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۹
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی جزئیات حادثه بیمارستان حضرت فاطمه (س) میاندوآب را تشریح کرد.
 معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی جزئیات حادثه بیمارستان حضرت فاطمه (س) میاندوآب را تشریح کرد.
 
ابراهیم حسنی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی در خصوص حادثه بیمارستان حضرت فاطمه (س) میاندوآب گفت: ساعت ۲:۴۰ بامداد امروز شنبه ۲۲ مهر ماه ۱۳۹۶ حادثه آتش سوزی در بخش ICU بیمارستان حضرت فاطمه (س) شهرستان میاندوآب اتفاق افتاد که اطفای حریق توسط پرسنل بیمارستان شروع و بلافاصله تماس با آتش نشانی بعمل آمد و ماموران آتش نشانی میاندوآب به همراه تجهیزات به محل اعزام شدند.

وی افزود: حریق در بخش ICU بیمارستان بدلیل انفجار ونتیلاتور صورت گرفته بود که گروه آتش نشانان با همکاری پرسنل بیمارستان حضرت فاطمه برای مهار آتش و همچنین نجات بیماران داخل بخش، وارد عمل شدند و در سریعترین زمان ممکن برای مهار آتش و نجات جان بیماران اقدامات لازم را بعمل آوردند و توانستند پنج بیمار از شش بیمار گرفتار در حریق را به سلامت از بخش «آی سی یو» خارج و به بخش «آی سی یو» بیمارستان عباسی شهرستان میاندوآب منتقل نمایند.

حسنی عنوان کرد: متاسفانه ونتیلاتور منفجر شده در مجاورت تخت یکی از بیماران بوده که منجر به فوت بیمار گردید و یکی دیگر از بیماران بخش آتش سوزی، سوختگی ۳۰ درصد داشته که وی را جهت مداوای تکمیلی به ارومیه اعزام کردند.

به گفته وی در حین عملیات نجات، دو نفر از پرسنل بیمارستان بدلیل تلاش جدی جهت نجات جان بیماران بستری، دچار مسمومیت ناشی از گاز مواد سوختنی شده که آن دو همکار عزیز نیز در بیمارستان عباسی تحت مراقبت ویژه است.

حسنی تصریح کرد: این آتش سوزی با همکاری ستاد بحران فرمانداری، نیروی انتظامی، آتش نشانی، هلال احمر و کلیه اعضای شورای تامین شهرستان در کمترین زمان ممکن کنترل و مدیریت بحران گردید.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی در پایان خاطرنشان کرد: تعداد مصدومین این حادثه ۷ نفر بوده که حال عمومی آن‌ها خوب است و این حادثه متاسفانه یک نفر فوتی به دنبال داشت. لازم به ذکر است ارایه خدمات درمانی کلیه بخش‌های دیگر بیمارستان روند عادی خود را طی می‌کند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین