کد خبر: ۱۸۲۸۷۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۱
همچنین دانشگاه‌های صنعتی امیرکبیر (863 جهانی) و دانشگاه علم و صنعت (866 جهانی) در رتبه‌های چهارم و پنجم ملی قرار گرفتند.
بر اساس آخرین نسخه به‌روز شده مرکز رتبه‌بندی وبومتریک در سال 2017، دانشگاه علوم پزشکی تهران، دانشگاه تهران و دانشگاه صنعتی شریف بترتیب رتبه‌های اول تا سوم کشور را از آن خود کردند.

 در این فهرست، وبگاه دانشگاه علوم پزشکی تهران توانسته است در رتبه اول کشور، 109 آسیا و 511 جهان قرار گیرد.

همچنین دانشگاه تهران موفق شد تا رتبه 2 کشور، رتبه 114 آسیا و رتبه 532 جهان را کسب کند و دانشگاه‌ صنعتی شریف نیز توانست با صعود 38 پله‌ای رتبه 567 دانشگاه‌های جهان، رتبه سوم کشوری و رتبه 127 آسیا را از آن خود کند.

همچنین دانشگاه‌های صنعتی امیرکبیر (863 جهانی) و دانشگاه علم و صنعت (866 جهانی) در رتبه‌های چهارم و پنجم ملی قرار گرفتند.

این رتبه‌بندی وبومتریک، دانشگاه‌های جهان را بر اساس ارزیابی آموزش‌های برتر در وب، حجم، قابلیت دید و اثر (impact) صفحات وب منتشر شده توسط دانشگاه‌ها و منابع اطلاعات و تفسیر آنها رتبه‌بندی می‌کند.

بر اساس اعلام روابط عمومی دانشگاه شریف، دانشگاه هاروارد، دانشگاه استنفورد، دانشگاه ام.آی.تی، دانشگاه کالیفرنیا برکلی و دانشگاه میشیگان پنج دانشگاه از ایالات متحده هستند که وبگاه آنها در رتبه‌های یک تا پنج نظام بین‌المللی رتبه‌بندی وبومتریکس قرار گرفته است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین