|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۵:۵۹
کد خبر: ۱۸۲۸۰۳
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۰
مربی اسبق استقلال اظهارات عجیبی درباره کنار گذاشتن بازیکنان داشته است.
 مربی اسبق استقلال اظهارات عجیبی درباره کنار گذاشتن بازیکنان داشته است.

لزوم انتخاب یک دستیار کاربلد و خوب برای سرمربی فوتبال تنها به بحث‌های فنی و فوتبالی مربوط نمی‌شود. اصولاً یک دستیار خوب در کنار کمک‌های فکری‌اش به سرمربی در اوج حساسیت بازی‌ها، باید توانایی جمع کردن حواشی اطراف تیم را هم داشته باشد.

اصلاً این ویژگی یک دستیار خوب است که مثل سایه در کنار سرمربی باشد و هر جا حواس سرمربی نیست، هوای او را داشته باشد. دقیقاً به خاطر فقدان این ویژگی‌ها بود که در تمام مدت حضور علیرضا منصوریان، این انتقاد به او وارد می‌شد که دستیارانی کم‌تجربه و سطح پایین را برای خود انتخاب کرده. دستیارانی که در مواقع ضروری نمی‌توانست روی کمک آنها حساب باز کند.

آسیب‌هایی که منصوریان از کم‌تجربگی دستیارانش خورده اما تنها به دوران حضورش روی نیمکت استقلال معطوف نمی‌شود چرا که هنوز بعد از رفتن منصوریان و جایگزینی شفر به جای او، صحبت‌ها و گاف‌هایی از سوی دستیاران منصوریان مشاهده می‌شود که نشان می‌دهد آسیب‌های یک دستیار بد برای یک سرمربی تمامی ندارد.

خرمگاه که سابقه درگیری با بیشتر بازیکنان استقلال را داشت و حتی در فصل گذشته تعدادی از بازیکنان جوان از طرز صحبت کردن او در تمرینات به منصوریان گلایه کرده بودند، در جدیدترین اظهارنظر خود مدعی شده که جباری را منصوریان از استقلال کنار نگذاشت اما بقیه (منظور به رحمتی است) با نظر منصوریان از استقلال کنار گذاشته‌ شدند.

نکته عجیب این اظهارنظر نقض صحبت‌های جنجالی منصوریان توسط خرمگاه بود. منصوریان که در برنامه معروف تلویزیونی، جان پسر خود را قسم خورد که رحمتی و جباری را هیات مدیره کنار گذاشته نه او! در همان برنامه با لحنی عجیب از افتخاری خواست که واقعیت را به مردم بگوید و از مدیرعامل استقلال خواهش کرد که اعلام کند کنار گذاشتن جباری و رحمتی کار او نبوده بلکه عباس ملکی چنین خواسته‌ای داشته است!

جالب اینجاست که خرمگاه تمام صحبت‌های منصوریان را نقض کرده و مدعی شده که هر بازیکنی که بی‌نظم بود توسط منصوریان کنار گذاشته شد. حالا یا خرمگاه قسم‌های منصوریان را فراموش کرده و یا آن برنامه را ندیده است اما در هر حال صحبت درباره چنین موضوع حساسی که در زمان خود هم جنجال‌های زیادی به پا کرده بود، نیازمند تفکر و مراقبت‌های بیشتری است.
منبع: ایلنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین