کد خبر: ۱۸۲۳۳
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۳
چرا مدیرمسئول کیهان درباره شایعات مربوط به نقش او در پذیرش بدون کنکور نوه خواهرش در دوره دکتری هیچ توضیحی نمی‌دهد؟ اگر چنین نقشی وجود نداشته، چرا به صراحت آن را تکذیب نمی‌کند؟
حسین شریعتمداری علاوه بر حاشیه هایی که هر از چند گاهی پیرامون مواضع تند و افراطی اش ایجاد می شود، حواشی دیگری نیز دارد که به افراد منسوب به او بازمی گردد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی تدبیر و امید، اخیرا شخصی به نام حسین علوی از بستگان حسین شریعتمداری تمام تلاش خود را به کار بسته است تا یک تنه دولت را وارد حاشیه ای کم اهمیت کند.

ماجرا از این قرار است که این فرد که دانشجوی دکترای دانشگاه علامه طباطبایی است در روزهای اخیر آنچه را "ضرب و شتم او توسط رییس دانشگاه خوانده"، بهانه حمله به مدیران دولتی قرار داده و البته چند روز بعد، دو عکس از وی با بینی زخمی و با تیتر صورت غرق در خون علوی در رسانه های خاص به عنوان سند ادعاهای او منتشر شده است.



این در حالی است که حسین سلیمی رییس دانشگاه علامه طباطبایی، 28 اردیبهشت ماه در توضیح این جنجال سازی ها گفته بود: "بابت اتفاقی که افتاد ابراز تاسف می کنم، البته تاسف من به خاطر دروغی که این دانشجو می گوید نیست بلکه به خاطر فعالیت تربیتی است که دانشگاه در آن موفق نبوده است تا یک دانشجو به خود اجازه دهد که این گونه علیه من دروغ بگوید."

موضوع جنجال سازی دانشجوی مذکور، اخیرا از سوی برخی رسانه‌های منتقد دولت برجسته سازی شده و پاسخ کافی نیز توسط مسئولان دانشگاه، به آن داده شده است اما آنچه در این میان مغفول مانده، نوع ارتباط حسین شریعتمداری با برخی اطرافیان خود و سکوت مدیرمسئول کیهان درباره این اتفاقات است.

حسین علوی دانشجوی جنجال ساز مذکور مدیرمسئول سابق سایت تندروی صراط نیوز از سال 88 تا مردادماه 90 بوده که در زمان مسئولیت خود در این سایت، شکایات متعددی علیه او انجام شده و بسیاری از آنها بعد از گذشت چهار سال همچنان بلاتکلیف مانده است. با توجه به پوشش گسترده مطالب مربوط به علوی در این سایت، به نظر می رسد که وی همچنان ارتباط تنگاتنگی با این سایت منتقد دولت دارد .

نکته قابل تامل اینکه برگ برنده او در همان زمان، این بود که برخی رسانه ها علوی را به اشتباه خواهرزاده شریعتمداری معرفی کرده و از این طریق حرف او را حرف مدیرمسئول کیهان پنداشته بودند. این در حالی است که مطالب علوی در سایت های تندروی اصولگرا در سال های اخیر حتی در روزنامه کیهان نیز منتشر نشده است. البته علوی نسبت خانوادگی با شریعتمداری دارد و نوه خواهر مدیرمسئول کیهان است اما دایی او نه حسین شریعتمداری که منصور قصری‌زاده قاری بنام کشورمان است.



با این وجود علوی در طول این سال‌ها ترجیح داد تا درباره شایعات مربوط به دایی اشتباهی‌اش – شریعتمداری – سکوت کرده و در مقابل  گسترش آن تکذیبیه ای منتشر نکند.

نکته دیگری که در جنجال اخیر وجود داشت، بحث برسر "رسوایی 3 هزار بورسیه غیرقانونی" در دولت قبلی بود که گفته می‌شود جنجال دانشجوی جنجال ساز مذکور که همراه با همسرش در دوره دکتری دانشگاه علامه طباطبایی تحصیل می‌کنند، نیز بی ارتباط به این موضوع نیست چه آنکه حسین سلیمی در این باره گفته بود "۱۰نفر از استادان اعلام کردند که این دانشجو نتوانسته نمره لازم را برای سپری کردن ترم تحصیلی خود کسب کند، جالب است بدانید در دوره مدیریت قبل برای تصحیح اوراق امتحانی این دانشجو از بیرون استاد می آوردند و جالب تر است بدانید این دانشجو به همراه همسرش بدون کنکور وارد دانشگاه علامه شده است."

حال سوالی که مطرح می شود این است که چرا حسین شریعتمداری درباره حواشی مربوط به نقش او در خصوص پر و بال گرفتن برخی اطرافیانش سکوت کرده است؟

به طور مثال، چرا مدیرمسئول کیهان درباره شایعات مربوط به نقش او در پذیرش بدون کنکور علوی در دوره دکتری دانشگاه علامه طباطبایی هیچ توضیحی نمی‌دهد؟ اگر چنین نقشی وجود نداشته، چرا به صراحت آن را تکذیب نمی‌کند؟

شریعتمداری در ماه‌های اخیر بعد از شروع به کار دولت تدبیر و امید، درباره کوچکترین حواشی بی اهمیت ایجادشده توسط منتقدان تندروی دولت، شخصا و یا از طریق روزنامه خود موضع‌گیری و به به پررنگ تر شدن حاشیه ها علیه دولت کمک کرده است اما علت سکوت او درباره درگیری ادعایی نوه همشیره‌اش با رییس دانشگاه علامه طباطبایی چیست؟

و سر آخر اینکه امثال این دانشجوی جنجال ساز که به نظر می رسد بن‌مایه شهرت خود را مدیون انتساب خانوادگی به حسین شریعتمداری هستند و از طرفی در جنجال‌سازی و حاشیه‌سازی علیه همه مخالفان خود، درباره موضوعات گاه کودکانه، حتی کاتولیک تر از پاپ عمل کرده و خود شریعتمداری را نیز فرسنگ‌ها پشت سر گذاشته‌اند، چرا با هیچ واکنشی از سوی مدیرمسئول منتفذ کیهان مواجه نشده‌اند؟
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۷
|
در حال بررسی: ۰
|
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۸
2
8
سلام

میگن این بنده خدا مدیر عامل خبرگزاری بسیج هم هست!

لطفا بررسی کنید.
آراز
|
UNITED STATES
|
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
2
5
والا ما که مزه دانشگاه بدون کنکوررا نچشیده ایم ( خودمن موقع امتحان کنکوراسها ... گرفته بودم ) حالا باید آنهایی که بدون کنکور وارددانشگاه اون هم ازنوع بورسیه که هزینه اش ازجیب من نوعی وملت زحمتکش وصبورایران پرداخت میشود. اون فرصت طلبها بایددر محضرخداوندوملت پاسخگو باشند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین