|
|
امروز: سه‌شنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۹
کد خبر: ۱۸۲۲۵۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۴:۴۰
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: از اینکه با میزبان جام جهانی بازی می کنیم خوشحالم و امیدوارم تجربیات جدیدی از این بازی داشته باشیم.
 سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: از اینکه با میزبان جام جهانی بازی می کنیم خوشحالم و امیدوارم تجربیات جدیدی از این بازی داشته باشیم.

کارلوس کی روش در نشست خبری پیش از بازی در برابر روسیه که ساعت ۱۹:۳۰ روز سه شنبه برگزار می شود گفت: برای ما این یک افتخار بزرگ و فرصت بسیار خوب است تا که اینجا در روسیه هستیم و می خواهیم در کازان و ورزشگاهی که میزبان رقابت های جام جهانی است به میدان برویم و بازی کنیم. همچنین خیلی خوشحالم که توانستیم مرحله مقدماتی را با قدرت تمام کنیم و حالا هم باید متحد تر شویم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه دیدار روسیه و کره جنوبی را تماشا کرده است گفت: جدال جذاب و البته عجیبی بود. تفاوت فوتبال اروپا و آسیا در تجربه است. روسیه این را در بازی ذکر شده به نمایش گذاشت. بازیکنان روسیه بسیار باتجربه تر و بالغ تر عمل می کردند. ما هم به اینجا آمده ایم تا یاد بگیریم و تجربه کسب کنیم. تیم کنونی روسیه از تیم جام کنفدراسیون های قوی تر است. درباره بازی فردا هم باید بگویم هر دو طرف فوتبال خوبی به نمایش می گذارند.

کی روش در پایان درباره بالاتر بودن ایران در رنکینگ فیفا از روسیه گفت: در هیچ موردی رنکینگ فیفا نمی تواند ملاک خوبی برای تعیین قدرت تیمها نیست. این یک چیز موقت است و برای هواداران جذابیت و سرگرمی دارد. ما به اینجا آمده ایم تا با میزبان جام جهانی پیکار کنیم. با یکی از قدرت های اروپا. همانطور که گفتم فوتبال اروپا و آسیا تفاوت دارند و اینجا پیشرفته تر است. ما باید این فاصله را کم کنیم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین