|
|
امروز: يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۴
کد خبر: ۱۸۲۰۲۰
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۷
آمریکایی‌ها از ابتدای انقلاب تا کنون از هر گونه دشمنی علیه جمهوری اسلامی ایران خودداری نکرده‌اند. سپاه پاسداران انقلاب بر اساس تعریف قانون اساسی حافظان انقلاب و حدود و ثغور جمهوری اسلامی هستند و وظیفه سنگینی را برعهده دارند و نماد مقدسی است که تا کنون توانسته‌اند خطرات بسیاری را به صورت هوشمندانه از کشور دفع کنند.
مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل با توجه به نقش سپاه در دفاع از آرمان‌های جمهوری اسلامی گفت:‌ اگر کمک‌های آموزشی سپاه و تعلیمات آن نبود عوامل آمریکایی از جمله داعش حاکمیت بغداد و دمشق را در دست می‌گرفت.

 دکتر علی‌اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل در حاشیه نشست خبری کنگره بیماری‌های ریوی، مراقبت‌های ویژه و سل درباره تشدید تحریم‌های آمریکا گفت:‌ آمریکایی‌ها از ابتدای انقلاب تا کنون از هر گونه دشمنی علیه جمهوری اسلامی ایران خودداری نکرده‌اند. سپاه پاسداران انقلاب بر اساس تعریف قانون اساسی حافظان انقلاب و حدود و ثغور جمهوری اسلامی هستند و وظیفه سنگینی را برعهده دارند و نماد مقدسی است که تا کنون توانسته‌اند خطرات بسیاری را به صورت هوشمندانه از کشور دفع کنند.

ولایتی در ادامه تصریح کرد: دشمنان ما به خصوص آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها می‌دانند که سپاه پاسداران نقش مهم و حساسی در دفاع از کشور، نظام و همچنین حمایت از دوستان ایران در منطقه دارد. در واقع می‌توان گفت اگر کمک‌های آموزشی سپاه و تعلیمات آن نبود در سوریه و عراق که کشورهایی برخواسته از رای مردم هستند عوامل آمریکایی که در راس آن داعش است حکومت می‌کردند بنابراین نقش سپاه در حفاظت از جمهوری اسلامی و آرمان‌های آن بسیار برجسته است.

وی با توجه به فرمایشات امام خمینی (ره) درباره سپاه پاسداران گفت:‌ همان‌گونه که امام خمینی (ره) فرمودند «سپاه اگر نبود کشور نبود.»

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین